.....
Perdenin arkasında güneş az az iniyor aşağılara. Biraz sonra evimizin önüne futbol oynansın diye kurulan çadırın hemen arkasındaki tepeye gömecek başını. Tam batmadan az önce seyrine doyum olmaz. Hemen her gün balkonda bu görüntüde yer ayırırım kendime. Sonra çadırdan az ötede başlayıp Çavundur köyüne uzanan Abad parkında yürü-
yüşe çıkarım. Tabii canım ne kadar yürümek isterse. Arada mola verir beş dakika dinlenirim.
Bu gün güneş seyrini bu yazım dolayısıyla kaçıracağım, olsun.
Ne yazacağımı tam ayarlamadan oturdum sayfanın başına. Bir şeyler söylemek için. İnsanın her zaman düşündüğü sorunlar vardır aslında.. sorun veya zihnini meşgul eden şeyler. Sözgelimi şu an on iki yaşındaki torunum Barış’ı düşünüyorum. Corona virüs aşısı yapılmıştı ve biraz ateşi vardı akşam. Yazıyı yazdıktan hemen sonra arayıp nasıl olduğunu soracağım. Sabahki spor çalışmasına gitmeyecek demişti kızım. İnşallah iyidir.
Konuyu dağıttım desem, konusu yaşadıklarım olan bir yazı. Her yöne dönebilirim.
Havalar ve benim evim oldukça sıcak oluyor. Bu yüzden sık sık balkona serinlemeye çıkıyorum, özellikle geceleri.
Gece özellikle bulutsuz bir hava olursa harika oluyor. Ayı, yıldızları seyrediyorum ve uçakları.. Havaalanı buraya çok yakın. Bu yüzden hava alanına inip çıkan uçakları görebiliyorum. Daha yükseklere bakınca da adeta yıldız gibi doğuya batıya, her yöne giden uçaklar görünüyor. Geceme renk katıyor uçaklar, onları seyretmenin tiryakisi oldum.
Gündüz bir de ara sıra dönüp baktığım bir muhabbet kuşum var. Kardeşim tatile gidince bana bıraktı. Şu an onun gagasını üstüne bastığı boncuklu yarım ay oyuncakla tıklatarak oynadığını duyuyorum. Perde arkasında güneş iyice eğmiş başını tepenin ardına inmekte. Bugün beni göremiyor, ben de onu..
Yürüyüşe çıksam mı ne yapsam, yürüyüş saatim geldi. Sağlık için yürümek gerek. Bir de benim gibi yalnız yaşıyorsanız bir iki tanıdık yüz görmek iyi geliyor. Evet, yürüyüşe çıkmalıyım. Doğanın koynunda olmak harika, tertemiz havada. Bu gün güneşi kaçırdım, doğayı kaçırmamalıyım..
Sadece yazı yazmak, biraz rahatlamaktı amacım. Tabii sizi rahatsız etmemişsem..
Doğru yürüyüşe, rap rap..
19. 09. 2021 / Nazik Gülünay
YORUMLAR
Ne kadar içten bir yazı...Muhteşem.Kutlarım sizi.Sevgiler hanım efendi.
glenay
İyi akşamlar,
sevgimle..
Yazı yazmak, biraz rahatlamak, bir iki selam, tatlı sözler, anlaşılmak, uzaktan da olsa kucaklaşmak ne güzel değil mi?..
Yaninizda olsam çekirdek çitlerdik :) siz torunları anlatırdınız bende çiçeklerimi.. tabanlarımız şişene dek yürüdük.
Yazmakla iyi yapmışsınız, kucak dolusu sevgiler.
glenay
çiçek zevkinde de birleşiyoruz.
Çiçekleri çok severim, evde de çiçeklerim var.
Keşke yakında olsanız balkonda oturur çay- kahve içer, çekirdek çitleriz.
Gönül dolusu sevgimle..
Bu cumartesi akşamı geçimini sebze satarak kazanan tesadüfen tanıştığım babaannem aradı.
Yavrum yarın bana gel son mısırları sana sakladım. Senin için bahçede ocakta pişirecegim.
-tamam babaannem
-sen gel dersin de ben gelmezmiyim
Cumartesi sabahı babaanneme birşeyler hazırladım kapıdan çıkmak üzere annemin resmine baktım. O an içinden geçenleri yazmak ıstedim.
Kardeşime
- yarım saat bana müsaade
dedim klavyenin başına oturdum yazımı yazdım defter asıp yola koyuldum.
Geriye dönüp okumadım. Hatalarım kontrol etmedim.
Babaanneme sarılmak duasını almak nasıl huzurdu anlatamam.
Şu an yazında doğaçlama ve kendi yüreğini görüyorum. Harikasın
Sevgiler selamlar 🌺
glenay
Ben her zaman anında buraya deftere yazıyorum. Şiirlerimi de öyle yazıyorum, tabii daha önce yazdığım şiir ve yazılar hariç.
Ne güzel yine doğaçlama bir yazı gibi güzel bir yorum yazmışsınız.
Çok teşekkürler arkadaşım. Yazımda ne hatalar var okumadım tekrar.
Şimdi okuyacağım.
Selamlar sevgiler.