- 1708 Okunma
- 25 Yorum
- 9 Beğeni
Taş Kokusu Çıktı
Söyleyecek fazla bir şeyim yok sevgili kalem yoldaşlarım. Var ama dile dökemiyorum belki de. Yazmaya bu sitede başladım. Desteklerinizle düşe kalka bir kuytuya geldim işte. Şimdi 496 sayfalık bu emek okura emanet. Burada olamadığım bu uzun süre zarfında hem kişisel meselelerimle, hem de bu kitapla meşguldüm. Bundan sonra daha sık burada olacağım inşallah. Çünkü çok özledim. Burada yazmayı, yazılanları okumayı...
Merak edenler için kitap; kitapyurdu, kitapsepeti, bkmkitap ve DR’larda.
İyi bakın kendinize.
YORUMLAR
Hayırlı olsun inşaallah... Önsözünü okuduğumda bu kitabı okumalıyım dediğim bir roman... Yüreğiyle yazan bir yazar ..
AliBelbağı tarafından 30.1.2022 19:29:18 zamanında düzenlenmiştir.
herkes 9 ayda doğurur ama sen bu çoçuğu tam dokuz yılda doğurdun.
yoksa sen taş mıydın da bunca cefaya öyle asil bir sabırla katlandın-
sevgili Deniz.
taş tarihtir, taş sevgidir, taş merhamettir,taş bir vefadır.
kaleme adanmış olmanın onurlu cefasın da
verdiğin mücadelenin rahmete dönüşmesinin şahidi olarak... yolu açık, bahtı aydın, emeğin çok uğurlu olsun inşAllah canım benim.
ikinciyi toprak olarak doğur lütfen. seni seviyorum. ( 9 )
İşte benim kıymetli hanımefendi şairim, yazarım
Nereden benim oluyor, anlamadım şimdi bakın!
Bir çocuğun kardeşlerine karşı, bi kere o benim annem, ablam, babam yapması misali
Kuşkusuz latife yapıyorum
Bir kuyumcu titizliğiyle, bir sarraf inceliğiyle harfleri nakşeder kalem erbabı ya
Elbet taşın da kokusu, canı, nefesi vardır anlayana
Engin denizlerde bata çıka yüzme öğrenen bu fakir de işte burada, idrak ediyor bu güzel anı
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket sayın hocam
Tebrik eder, çalışmalarınızda başarılar dilerim
Saygı ve selamlarımla.
Kesin sinekler hakkında da bir şeyler yazdın değil mi kitabında?
Olsun ya sineği var diye bakkal mahallesine gönlümüzü açmadık mı? Kíz Tevfik ile oradan oraya sürülmedik mi ? Halide Edip de selam istedi demek.
:)
Yıllar sonra birisi bir internet sitesinde veya bir dost meclisinde buna benzer bir espri yapacak ve sana yıllar sonrasından bir selam gönderecek.Ben inanıyorum.
Sevgilerimle...
Kitabın adını okuyunca aklımda şimşekler çaktı!
Dedim ki kendi kendime, oğlum cehaletin ne çok
derin!
Bir de köylü çocuğu olacaksın! Şiir yazıyorsun
bizim köyün taşı toprağından çok diye...
Eee
Nerede kaldı taşı toprağından çok yerde yetiştiğin?
Daha taşın koktuğunu bile yeni öğrendin. ::))
Hayırlı olsun yeni kitabınız Aynur Hocam.
Saygılarımla.