- 651 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
Ha böyle diyor devirlerin melun haydutu...
(Vecize)
Eğer, sende istediğim bir şey varsa, bana lâzım olmasada ve sen onu istemesende; sana ait olan bir şeyi korumaya gücün yetmedikçe, benim ellerimden kurtulamazsın: yani, istediğim zaman alırım onu senden.
(İngilizce)
Thus spoke the control freak of the ages...
If you have something I want, even though I don’t need it, I can’t let you hold on to that object, even though you may not care for such a thing; but, so long as you lack the strength to defend that which is yours, you cannot save it from my grasp when I so choose to reach and covet it!
YORUMLAR
Zorbalığa bak.Aidiyet..Melun haydut malumu muvacehesi dışında rest çekiyor.Benden istediği şey kutsalıma giriyorsa,mukaddesatımı ilgilendirip istikbalimi tehdit ediyorsa onu kanımın son damlasına kadar korurum hayatım pahasına..Haydutlara asla kaptırmam.Haydut kim oluyormuş.Onun eceli olurum Allah'ın izniyle..
Oldukça anlamlı.
İnsan kendine ait değer verdiği her şeyi korumalı.
Sağlığını korumalı, sağlığına dikkat etmeli insan; yoksa sağlığı gider elinden.
Parasını çarçur etmemeli insan; yoksa servetini kaybedip herkese muhtaç olur.
Sevdiğine değer vermeli insan; yoksa herkes terk ettiği için onu etrafında kimse kalmaz.
Tebrikler üstadım paylaşımınız için.