- 359 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İkiyüzlülük
Bursa belediyesinde türbandan kurtulmuş birinin simgelenmesi iktidar ve yandaşlarının çok ağırına gitmiş. Kadının kılık kıyafetine karışılmasının hala 21.yy da nasıl olabildiğine çok şaşıran liboş ve muhafazakar (!) aydınlarımız pek incinmiş.
Sırça köşlerinin yol geçen hanına döndüğünden habersiz bu kârhaneciler gürûhu milleti de olan bitenden habersiz zannediyor. Eski bir deyiş vardır “annem çok bilirdi dolmayı sarardı ince ince, babam daha çok bilirdi yerdini iki iki.”
Haber bültenlerinde bir haber Kayserili sapığın biri sadece kadınları para karşılığı falakaya yatırıp internete koyuyor. Bu haber bültenini izleyen iktidarından adaletine herkes sonunda bu tacizci alçağın suç duyurusunda bulunulmadığı için serbest kaldığını pişmiş kelle gibi seyrediyor… iktidarın tadını çıkaran satılmışlar gürûhu bu utançla yaşayın. Bu ülkede sizin çocuklarınızda yaşıyor sakın unutmayın… Bu ülke çocuklara tecavüz eden vakıflar gördü. Bu ülke çocukların diri diri yakıldığı yurtlar gördü… Para karşılığı falakaya yatırılan kızlarımı içine sindirmeyecek diye düşünen sapık ve bu sapıklara yardım ve yataklık eden hainler, Allah haktır aklınızda tutun…
Derler ki “ bu dünya sultan Süleyman’a kalmadı” değil mi… Hatta “ böbürlenme padişahım Sen’den büyük Allah var”
Aklınızda bulunsun devletler şirketler gibi değildir, devletin bir maneviyatı vardır unuttuğunuzda Kârhane görüntüsü verir. Yandaşlarınızın size başarılı işletmeci demesi tamamen yalakalık. Halk arasında bu duruma ne dendiği sosyolojik bir incelemenin konusu… Bu millet Gazi bir millet bu milletin meclisi de Gazi bir Meclis’tir. Bu milleti yoksulluk sınırı bile değil açlık sınırının altında bir geçime mahkum edip namuslarını internetten falakaya yatıracak kadar yoldan çıkmış bir Kârhaneciliği kimseye anlatamazsınız… Edep ya Hu…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.