- 498 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
Cyborg (mRNA)
Biontech aşısı yani mRna aşısı İsraile giden paket harici aşının büyük bir pazar oluşturmak için meydan hazırladığını düşünüyorum.
Biontech aşısının bir takım olumsuzlukları yurdumuzda görülmeye başlandı. Lakin buna kimisi kader, kimisi ırsi, kimisi başka bir bahane ile biontech’e kesinlikle toz kondurmuyorlar. Çünkü eğer bu ezber bozulursa herkesin psikolojisi alt üst olacak ve bu sebepten herkes pişmanlık duyarak hangi organım zarar gördü diye düşünecektir. Bir kaos çöküntüsü herşeyi alt üst etmeye yeter.
Bildiğimiz üzere biontech aşısını yayan firmanın Ceo’su Albert Bourla. Bu şirkete 55 milyon dolar aşı yatırımı yapan ise Bill Gates, işte bu ikilinin dehası gerçekten dünyaya hükmedecek toplumun kim olduğuna karar verebilecek imkanları sağlayabilir.
"Yapay organ nakli yapılan veya yakın zamanda yapılabilir olması umulan hayati organlar böbrek, kalp, ak ve kara çiğerler, ve pankreas’tır. Bu yapay organlar genel olarak doğal organların işlevlerinin bir kısmını karşılayabilmektedirler."
mRna aşısı ile hücreleri meşgul ederken, Hangi yönden zayıf ise vücut o yönünü tahrip ederek ilerlemesini sürdürdüğünü varsayarsak, bedende ki ırsi veya besin tüketimi veya eksikliğinden hasar görmüş organın daha hızlı çökmesine sebep olursa, vücut o organı kaybedeceği an yapay organ nakli devreye girerek bedeni kurtarabilir. Normal organ nakli gibi kan grubunun uyum sağlaması vs gibi bir sıkıntı olmaksızın yapay organlar vücutta hem daha hızlı uyum hemde bulunma zorluğundan kurtuluş olacağından aynı zamanda normal bir organ için bağış gerekli olup fiyat vs konusunda da teferruat arz ettiğinden yapay organ önem arz edecektir.
Herkesin canı ile derdi varken, en iyi çarenin bu olduğundan dolayı kabul ederek vücutlarına monte edilen yapay organ zaman ile cyborg denilen yarı insan yarı mekaniklik hayalini gerçekleştirmek için bir fırsat doğacaktır.
Yapay organlarda tıpkı bir aralar Türkiye’nin aldığı uçaklarda kontrolü istediği an USA nın ele alması gibi organlar içerisinde ki mekanizmanın istenildigi an devre dışı bırakılarak vücudu ölüme terketmesi olasılığıda söz konusu olabilecek varsayımların vazgeçilmezlerinden birisidir.
O halde bu pazarı oluşturabilmek için covid-19 biontech aşısı çözüm olmasa bu proje sona mı erecek. Elbette ki hayır, bunun için başka alternatiflerde elbette ki sırada bekliyor olacak. Çünkü hiç bir akıl sadece 1 plan yapmaz, b planı, c planı gibi arka arkaya alternatif planlarınında olduğunu unutmayalım.
Biraz geçmişe göz atacak olursak,
Afrika, Avrupalı beyazlar için çok büyük bir sömürge olmuştu. Avrupa’daki birçok ülke, Afrika’nın bütün zenginliklerini el koyarak büyüdü gelişti ve bu durumlara geldi. Afrika da altın rezervleri, elmas, insanları köle edinerek bedava çalıştırmak, namuslarını ellerinden yolarak almak gibi birçok vahşetten sonra, kendi topraklarında belgeseller çekerek onları vahşi gösterip yine sömürmeye devam ettiler ve halen ediyorlar. Onlara acımadan katlettiler sırf ellerindeki ni çalmak için gasp etmek için bunları yaptılar. Yine Amerika’nın keşfinden sonra yapılanlar malumunuz. Western filmleri ile tavşanın suyunun suyunun suyundan da faydalanmaya devam ettiler. Biz ve çocuklarımızda kovboy filmlerinde hep o gaspçı siyonistleri benimsedik. Ne kadar acı ki artık dünyada kaynak azaldı. Sıra geldi sağlık ile oynayıp insanların üzerinden para kazanıp tekrar o para ile o insanların kaynaklarını satın almaya. Tıpkı bir zamanlar Afrika ve Amerikada olanlar tekrar yineleniyor. Senaryo aynı oyuncular farklı.
Müslümanlığı İslam’ı bitirmek veya dejenere etmek bu hususta çok önemli bir durum çünkü Müslüman bir yahudi nin kendisine yaptığı iyilikten şüphe duyar, lakin yahudi Müslümandan şüphe duymaz çünkü İslam dininin ne kadar mükemmel olduğunu iyi bilir. Lakin işine gelmediği için yahudilik doğrultusunda dinini yaşamaya devam eder.
Biz ise onların masasında meze olmamak için millet olarak ne kadar uğraşsakta çaresiz olarak yenik düşüyoruz. Hepimiz isteriz ki bu mRNA aşısını Türk bir doktor geliştirip ortaya çıkarsın veya bu aşıyı detaylı olarak inceleyecek labaratuvar ve zaman olsun. Zaten bunu üreten yıllarını veren şahsiyetler bunun inceleme araştırmasının eksik ve kasıt içeren kısımlarını zaman içerisinde görmemiz mümkün olacağı şekilde tasarlamış. Biz bunun yanlış veya doğru olduğunu tartışırken Biontech mRna aşısınında yavaş yavaş etkileri iyi veya kötü olarak görülecektir.
Velhasıl kelam bu defa, piramidin başka bir açısından baktım. Sizede kendi düşüncelerimi yansıttım. Bunlar sadede ve sadece benim düşüncelerimdir. Harici olarak yazılanların % ? doğruluğu söz konusu olamaz. Varsayımlar üzerine yazılmış bir yazı olarak düşünebilirsiniz.
Değerli zamanınızı bu yazıyı okuyarak heba ettiğinizi düşünüyorsanız sizden çok özür dilerim.
Not:
Bu arada aşı olanlar ve aşı olmayıp olmayı düşünenler Bu yazının hiç bir bilimsel kanıtı yoktur, ben ise doktor veya bilim adamı değilim. Sadece adı sanı duyulmamış bir blok yazarıyım. Bu sebepten sadece bir varsayım olarak okuyunuz ki zaten bu siteye giren herkes bunun bilincinde olduğundan eminim. Ben sadece bir hipotez ortaya atıyorum.
YORUMLAR
bu sıvıların amacının aslında cavit olmadığı anlaşıldığında çok geç olacak, içeriğindeki grafen oksitin kandaki etkisini gösterdiği söylenilen bir video izledim. Mrna'nın 30 derece ısıda kanda yavaş yavaş ağaç dallarını andıran bir şekil alıyırdu.Grafen oksit antenleri adını vermişler! Nedir ne işe yarar artık bilmek istemiyorum.Zira korkunç...
Mrna'nın hücre içine girmediği dile getirildi hücre içine girmeyen zımbırtının protein sentezini nerede yaptığı sorusunu doğurdu öte yandan izole edilemeyen virüsün aşısı olmaz diyen uzmanları bu cümlesi açıkta karşı cümle bekliyor Almanya yan etki okarak rapor ediyor bizdekiler inatla mrna için çok güvenli diyor mehmet ceyhan en çok yan etkisi okan Moderna için "o daha sağlam" demeye başladı.5G denemeleri hat safhada minik kuşlar patır patır ölüyor insan Tanrı olmanın yolunu arıyor hattı Tanrıcılık oynuyor.
"Ben aşı olmadım çocuklarıma da aşı taptırmam. Benim paraya ihtiyacım yok.Ben Tanrının işini yapıyorum. Bill Gates"""
Esen Kalın
Filiz Şahin. tarafından 14.9.2021 12:07:18 zamanında düzenlenmiştir.
mavitükenmez
Yorum ve ziyaret için çok teşekkürler efendim,
Sağlıcakla kalınız,
Uzun süre solunum yetmezliği çektikten sonra kovidden vefat eden merhum Ramazan abi maalesef bu yazıyı hiçbir zaman okuyamayacak. Tıpkı dünyada bu nedenle öldüğü kayda geçen 4,5 milyondan fazla kişi gibi.
Saygılarımla.
mavitükenmez
Covid-19 kendiliğinden türeyen bir virüs olduğuna inanlar ve inanmayanlar olduğu gibi mRna aşısının da bu virüs için yapılan en etkili ilaç olduğuna inanıpta olanlar ve inanmayıp olmayanlar da var. Mesela bundan seneler evvel astım koah, akciğer solum yolları, hipertansiyon vs gibi birçok hastalıktan ölenler vardı. Şimdi çevremde gördüğüm kadarıyla bu ölümleri hızlandıran bir virüs var ve bu bizim tek çaremiz. Çaresiz bir şekilde ya onlardan geleni kabul edeceğiz ve sonuçları zaman gösterecek yada hastalıktan öleceğiz.
Virüsü kim yazydıysa aşıyı da o yaptı diye düşünüyorum. Zehir kimdeyse panzehiri ondadır. Bu sebepten bir türlü güvenmediğim bir durum var. Umarım bu güvensizlik ve şüphelerim yersizdir.