- 631 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
SENDİKALARIN SALTANATI VE SULTANLARI
Bu sendikaları ne işe yarar kime hizmet eder, varlığıyla neyi ifade ettiğini bilen var mı ama yokluğunun herkese faydası olacağı açıkça görülebilmekte faydasından ziyade zararlarını hissettiğimiz bu oluşumun kuruluş amacının dışında her şeyle içli dışlı olması ama asıl sorumluluğunun hiç bir aşamasında yer almamış olmaları. Biz niye bu sendika bedavacıları nı besliyoruz anlamış değilim. Niye bu sendikalara seçilenler başkanlar,yardımcıları ve yönetimde bulunanlar hep yerlerini korurlar ya ölene yada siyasete girene kadar yoksa değişmezler.
yıllar önce bir sendika başkanı vardı adı sanı bilinmeyen biri Ş.D. madenciler adında bir yürüyüşe eşlik etti bir süre gündeme oturdu ilk seçimde vekil oldu sonrası hızla geçip gitti ömür genç yaşta vefat etmişti bir çokta haber çıkmıştı hakkında arabasından,mal varlığından vs. şimdikilerin de o günkülerden hiç bir farkı yok sadece zamanlar değişse de sistemler hiç sekteye uğramıyor anlayacağınız, Peki bu memurlar sendikalı olmakla ne kazanıyorlar, sendikasız olunca ne kaybediyorlar bu soruları cevaplarını bilmesi gereken memurların kendileridir akıllı olmak gerekir sormalı kendine her memur bana sağladığın katkı ne diye aslında alınacak hiç bir cevap tatmin etmeyi bırak doğrudan yada dolaylı bir kazanım sağlamamaktadır iyice bakıldığında çıplaklığı görmemek mümkün değildir. Aslında soru sendikalıların tamamına her ay kendi maaşınızdan kesilen paralarla her türlü lüksü yaşamaktan imtina etmeyenler en yüksek seviyedeki maaşları ve makamların sunduğu imkanları sizlerden kesilen paralarla kullanan ve yaşayanların sizlerin hakkını savunacağını düşünüyorsanız aldanıyorsunuz, çünkü ortada savunulacak bir hak yok artık, emre itat kültürünün daha bir egemen olduğu günlerde artık imkansızdır çıkıp öyle üç beş sözcükle şov yaparak olmuyor o işler anlayın artık düzene tabi olanlar onların ortaklarıdır.
Örneğin iyi bir geçim standardına sahip olması gereken öğretmen geçim sıkıntısı çekerken sendika başkanları ve yöneticileri adeta saltanat sürmektedirler bedava yaşama kültürünün kimlerden nasıl devşirildiği bilinmemektedir,nedense bizde atanmışlar ve seçilmişler verilenlerin yetersizliğinden dolayı kendilerine olmayan vazifeler çıkararak çıkarları doğrultusunda her şeyi kullanırlar.
Memur sendikalarının artık hiç bir işlevselliği yoktur bir avuç aç gözlü doymak bilmeyenlere aidat vermeyin artık yazık. Saçma sapan hiç bir etkisi olmayan eylem hakkı için mi o da saçımı kesmem, sakalımı kesmem, kravat takmam, gömlek giymem gibi pek bir anlam ifade etmeyen şeyler, bunlarda hak arayacak bir bulgu önemsenecek bir etki var mı elbette yok, sendikaların ve sendikacıların üç aşağı beş yukarı hepsi aynı bilesiniz onlar bütünüyle her devrin değişmezleridir isimlerindeki güzellemelere bakıp aldanmayın ağacın kurdu her zaman bedenden olur.
Düşünün verdiğiniz aidatlarla sendikalarda görev yapanların her türlü ihtiyacını karşılıyorsunuz yetmiyor seçimleri sizlerin paralarını harcayarak kazanıyor, saymakla bitmez imkanlar sadece onlar için her türlü imkan ve olanağa sahip olmanın yanı sıra senin altı,yedi (6/7) katın maaş alan biri yada birileri senin hakkını niye savunsun ki.
Beyler neyi uygun görür ne verirlerse zaten o oluyor, öyleyse varlığı bir şey ifade etmiyorsa çıkan yasa niye çıktı, neden değişiklikler olmasına rağmen hep hükümet kanadının ben ne dersem o olur söylemi kabul görmektedir. Açıklama sadece sendikalıları değil aynı zamanda sendikasız olanları da kapsamakta o zaman size ne gerek var eskiden bir işe yaramazdınız şimdide yaramıyor çünkü varlığınız sadece zarar veriyor.
Sevgili sendikalı arkadaşlar okumuş yazmış olmakla her şeyin üstesinden gelinmediği gerçeğini biliyorsunuz unutmayın hiç bir diploma İnsanlığın üzerinde bir değere sahip değildir ve insanca tutumlarınız nedeniyle her zaman her şeyin en güzeline layık olan sizler artık birer asalak gibi evinizin rızkıyla saltanat sürenlere karşı bir duruş belirleyin ve bırakın her şeyi geride kendinizi azat edin.
Biliyor musunuz eskiden sivil toplum örğütlerinin geçmişten bu güne bakış açılarında farklar vardı bu farklılıklara rağmen de belli başlı temel değerleri vardı.
Onlar artık yoklar.
Mehmet Demir
07.09.2021 Ankara
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.