- 783 Okunma
- 2 Yorum
- 4 Beğeni
21. YÜZYILIN FİRAVUNLARI
Musa peygamber ile Firavun hikayesini bilmeyeniniz yoktur. En azından bir defada olsa bir bilenden yahut bir din görevlisinden, yada okuyarak öğrenmişinizdir. Firavun, haşa ilahlık taslayan,hatta ben ilah’ım diyecek kadar ileri giden; israil oğullarına onca zulmü reva gören zalim ve kafir biriydi. Firavun hazin sonunu kendi elleriyle hazırlamış ve Allah tarafından suda boğulmuştur. İsrail oğulları ise kurtulmuş ve Musa peygambere Allah tarafından verilen vaad yerine getirilmiştir. İşte, başlığımıza 21. yüzyılın Firavunları dememizin sebebide tee Musa peygamber zamanından geliyor. O günün Firavunları olduğu gibi günümüzdede Firavunlar o kadar çokki saymakla bitiremeyiz.! Gayrı müslümlerde firavunlar olduğu gibi; malesef müslüman devletlerindede Firavunlar mevcut. Halkımız arasında (Firavun) ismi birine kızdığımız zaman hakaret olarak kullanılır. İşte bende bu yazımda (Firavun) ismini gayrı müslümler için ayrı, müslümanlar içinse mecaz olarak kullandım. Sanayi devrimini gerçekleştiremeyen, ilim ve teknolojide geri kalarak sanayi devrimini gerçekleştiren batı karşısında çözülen müslümanlar bu günkü duruma düşmüştür. Hal böyle olunca müslüman ülkelerin yönetimi içlerinden biri olan Amerikan uşaklarına verilmiştir! Ve bu durum halen devam etmekte olup, müslüman ülkelerinin sözde liderlerinin halkına karşı işlemiş oldukları suçların CIA tarafından belgelenerek sözde liderlere karşı şantaj olarak kullanılmış veya kullanılmaktadır.! O yüzden Amerikan kıskacından bir türlü kurtulamamışlardır. "Amerikan Başkanı Trump, sudi kral’ına "ben korumasam bir hafta o koltuğunda oturamazsın" demiştir. Yine Erdoğan’a "aptal olma" diye mektup yazmıştır. Bu iki örnek dünya kamuoyu önünde gerçekleştiğinden sır değildir. Bizim bilmediğimiz daha neler vardır Allah bilir. Müslüman ülkelerinin tüm sözde liderleri lükse çok düşkündürler. Lükse ve şatafata harcadıkları onca kapitali bilim ve teknolojiye yani arge çalışmalarına harcasalar islam dünyası bugün belkide hatırı sayılır ülkeler arasında olacaktı. İslam devletlerinden muazzam bir mülteci akını vardır. Avrupaya gitmek için yola çıkanlar avrupaya gitme imkanı bulamayınca Türkiye’de kalmakta ve hergün çoğalmatadırlar. Amerika bir taşla iki kuş vuruyor. Hem Türkiye’nin demografik yapısını, hemde iç huzurunu bozmayı amaçlıyor olmalı (!) Amerika karşıtlığı masalı bitmiş olup, Amerika yine isteklerini Türk Devletine yaptırmakta, bu çok tehlikeli bir durumdur. Allah’tan hayırlısı..
Tahsin Şahin (Kul Seyyah)
YORUMLAR
Yakın geçmişte ve şimdilerde de sistem belli Müslümanı Müslümana kırdırıp uzaktan zevk ile seyretmek. Lavrınslar bitmez Müslümanlar arasında... Biz de yok efendim sakız orucu bozar mı, gaz çıkarmak hangi mezhepte abdesti bozar ya da bozmaz, iftardan önce öpüşmek günah mıdır, diye tartışır dururuz sabahlara kadar... İlk önce İçimizde ki firavunlardan kurtulmak lazım... ''Savaş cephede yenildiğimiz zaman değil, onlara benzemeye başladığımız zaman kaybedilir.'' demiş merhum Aliya İzzet Begoviç...
Kul Seyyah
Fravunlar...Fravunu yetistirenler...Acemi fravunlar. Bunlar bir o kadar iyi yuzdukleri icin suda bogulmayacaklar..Yedikleri kul hakkindan ve haramdan bogulacaklar..Semizlensinler bakalim..Allah yanlarina birakmaz..Saygiyla..
neneh. tarafından 8.9.2021 22:53:33 zamanında düzenlenmiştir.