- 303 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
ŞİMDİ ÖLME ZAMANI
Biliyorum canım çok acıyacak
kabus dolu gecelerde sensizlik bir hançer gibi yüreğimi dağlıyacak ama yinede affedemem seni!
Ağlıyorsun ya şimdi karşıma geçip
ne olur affet beni "Bunu bize yapma" diyorsun ya içim acıyor sen öyle acizce ağlarken sanki kör bir bıçakla deşiyorlar yüreğimi ama yinede affedemem seni!
Demiştim sana seni öyle severim ki sanırsın hiç gidemem ama bir gün gelirde hiç sevmemiş gibi sessiz sedasız giderim.
Ve sakın gidişimden sonra
gelme kapıma çünkü ben "gitmeye değil sana kalmaya geldim."
Olurda bir gün gitmeyi tercih edersem
sana dair tüm kapılara
"Binbir kilit vurupta öyle giderim "
demiştim.
Şimdi binbir kilidi
"Tek tek" açmaya çalışırken sen; yeni bir kilit vururum ki yüreğime sana dair dönüşler lûgatımdan silinsin.
Sevmiştin beni az ağlamamıştın bir zamanlar
hasret kokan günlerde.
Hiç bir kadına mektup yazmıyan, yazamayan sen gözyaşları ile ıslatılmış hasret kokan nice mektuplar yazmıştın uğruma ama hepsi şimdi seninle birlikte yalan oldular.
Ağlama hiç bir anlamı yok o gözyaşlarının bu aşka karalar çalarken sen; bir daha beyaz bir sayfa açılmaz bu aşka dair.
Anlıyor musun öldürdün sen beni?
Şimdi hala nefes alabiliyorken bile ben
en sevdiğimin elinden ihanet bıçağıyla
Artık iflah olamam öldü yüreğim ihanetinle dirilmez bir daha senin ölüşlerine.
Ah umudumdun sen aşka dair ve simdi git buradan ve unut o seni seven kadını...
Başın sağolsun öldürdün onu şimdi git ve çıkar aklından beraberken yaşadığımız nice güzel anıları ve gözünde sadece bu an kalsın cellatına son bakan maktul misali..
Git hadi durma git
Git.
Bitti..
Şimdi ölme zamanı
İnsan bir kere ölmeli intihara meyilli ama ölmekte istemeyen biri gibi değil
Ölemem "tekrar tekrar" bir daha senin elinden
Bitti.
Yok bu aşkın son rövanşı
Git..
Şimdi ölmem gerek
Senide gömmem
Git artık git...
Nevin Aktekin Gülfırat