Korona Oyun Havasıyla Oynatan Bir Öykü
-Kimden kaçıyorsun?
-Korona’dan!
-Gören seni Dalton zanneder, madene iniyor zanneder…
-Hayatta kalmak için maske takmak şart!
-Herkesten uzak duruyorsun zombi görmüş gibi?
-Öyle de olmalı… Adam 14 günlük karantinada, sokağa çıkıyor, otobüse, uçağa biniyor, bu yüzden gözüme zombi gibi görünür her kişi!
-Korkuyorsun sanki?
-Korkulmaz mı… Korona bir benim içime girse, öldürmese bile ölümden beter ediyor. Korkulmaz mı? Allah onunla olan aşkı yazdıysa bozsun.
Kim bilirdi Kızamık, veba, tifo, kolera… Ne virüsler dünyaya hakim olmaya çalıştı tarihte. Aşı bulunmadığı için milyonlarca kişi öldü. Şimdi aşı oluyorsun virüsün canına okuyorsun. Hani Korona için bu düzeyde etkili aşı bulunamadı. Aşı olsak, koruması %100 değil. Aşı bile olsak Dalton olmaya devam, zombileri saymaya devam, korkumuz sürüyor hala…
Avrupa’da aşı karşıtları hala gösteri yapıyor. Bunu neden yapıyorlar ki, bizim gibi aşı olanlardan daha mı geri zekalı bunlar? Nasıl bir haber aldılar, aşı olmamaya direniyorlar, şaşılası da… Ben üçüncüyü oldum. Dört deseler dördüncüyüde olmaya hazırım. Lakin düşünmedende duramıyorum. Kızamık aşısı bir kez oldun mu, başka olmana gerek yok. Ama bu asil Korona böyle bir aşı işte. Uyuşturucu gibi bizi müptela ediyor, bir iki, üç derken… Haydi hayırlısı diyelim.
Kaçıyorum… Arkamda ecel… Hani Allah canımı alacaksa alacaktır. Hangi tedbiri alsam ölüm de muhakkak. Doğduğumdan beri beni ölümden korkutuyorlar. İstediğim gibi özgür olamıyorum. Doğarken korkmadım ama ölürken korkuyorum…Kişiliğim ve fıtratım gibi hareket edemiyorum. İçime kapandım. Dışımda olmamı istedikleri rolü oynuyorum. Bu oyundan karlı çıkıyorum da… Hani dokunmayan yılan bin yaşasın diye bir şey bu! Çoğunluk nereye gitse, koyun misali izliyorum. Ne kadar yaşarken ot/gıda yesem kar değil mi? Nasılsa öleceğim. Ye babam ye… Kafamı kaldırırsam korona saldırır belki… Eğdim başımı, kime rüküdayım belli değil.
Hani yaşarsam yıllar geçecek, Korona’dan dolayı ne emel güdülmüşe deşifre olacak, belki güleceğim, belki ağlayacağım. Japonya’ya atılan atom bombası gibi, o zamanı yaşayan nesiller yas tutacak. Müze inşa edecekler belki de… Sembolik mezarlara karanfiller, güller atacaklar. Zavallı çiçekler, olan hep onlara oluyor ya!
Korona dünyanın derdi… İkinci dünya harbi gibi! Tüm insanlığı tehdit ediyor. Acaba Koronanın tehdit etmediği kişiler var mı ki? Hani seksen öncesi sağ sol derken militanlar ölürken, lüks içinde yaşayan zenginler vardı. Nedense hep onlardaydı zevki sefa, çocukları asker olmaz, kör kurşuna hedef olmaz…Sanki hiç bir şey yokmuş gibi gezerler, tozarlardı. Bu Korona günlerinde de böyle gezenler, ona aldırmadan yaşayanlar yok mu? Kim ne yaşarsa yaşasın ben halimden memnunum, mutluyum… İbadetimi yapıyorum, evden dışarı da çıkmıyorum…İyice evcimen oldum, tembelleştim… Hanım pazara gidelim diyor, onu kızdırmayım, rahatım bozulacak ama gideyim bari…
Saffet Kuramaz
YORUMLAR
Aşı olun, aşı olun, aşı olun. Aşı olunca ne oluyor peki vücudumuza mRna aşısı hücrelerimize girince ne olur? Aman zarar vermiyormuş bizim proflarda bakmıştır, herhalde. Cumhurbaşkanı ve bütün vekillerden oluyor zaten. Ne zararı var ki? Zaten ecel gelmişse ölürüz. Bu kadar insan aşı oluyor aptal mi bunlar?
Hayır işte işin görünmeyen yüzü bu değil malesef bunun safsata olmadığını da herkes bir kaç yıl içinde görecekler. Neden mi bu kadar emin konuşuyorum. Çok ama çok uzun bir hikaye bu 1981 den beri senaryosu hazırlanmış İncil e saygı duydugundan bu virüsü hazırlayanlar herkesin kendi isteği ile bu aşının olmasını istiyorlar. İrade söz konusu kimseye dayatma yapılmayacak ve 12 yaş altında irade tam oturmadığı için onların bağışıklık sistemi bu virüsü yenebiliyor.
Pfizer in ceo su yahudi ve bu işin organizatörü mRna hücrede bir boşluk meydana getirip bir sonra ki Covid20 için zemini hazırlayacak ve altın vuruşu hücreye covid20 yapacak. Dünya nüfusunu azaltmanın başka çaresi yok.
Bu tür fikirlere de kulak kabartmak gerek bilhassa gençlerimiz daha çiçeği burnunda güzel bir ömüre ilk adımları atanlar için ince eleyip sık dokumak gerekli. Kör gibi her elimize verileni almamak gerek.
Güzel ve gündeme ışık tutan bir yazıydı tebrikler
saf şiir
Süreci kabullenmek zorunda herkes.
Var olsun kaleminiz.
Selam ve dua ile ağabeyim
saf şiir
saf şiir
Korona ile ne şarkılar bestelendi.
Horon tepeni bile var.
Aşı yaptırmak bu kadar zor mu?
Yok aşıyla insanlar kısırlaştırılıyormuş, yok aşıyla genetiğimizle oynanıyormuş!!! Bu nasıl bir akıl tutulmasıdır anlamadım gitti. Deseler ki insan neslini azaltmak için korona laboratuvarda üretildi, inanırım. İşte bunu yapmak isteyenlere bu aşılar fırsat vermemekte ne güzel.
2 doz aşı olanlar ölmezken aşı yaptırmamak neyin kafasıdır anlaşılmaz bir durum.
Size iyi pazarlar üstadım.