- 495 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
İNANNA
Bir gün uyanıyorum yatağımda. Sol tarafıma bakıyorum, olduğun yerde değilsin. Ya neredesin? Beni üzecek yerdesin sanırım, biliyorum. Bakma öyle yağmurlu yağmurlu, şimşekler çakacak gözlerinde. Bana dokunacak biliyorum, sen de biliyorsun. Bu kin niye, bu nefret neden? Güzel geçen gecelerimizi unuttun mu? Yağmur yağarken sesinin kulaklarımda dolaşıp uyuyakaldığım zamanları unuttun mu İnanna? Sen unutmazsın İnanna biliyorum.
Bir gün buluşmuştuk bir ağacın dibinde, hava bulutluydu. Yağmur yağacak gibiydi. Yoksa hava güneşli miydi? Gece miydi yoksa gündüz müydü? Özür dilr,m seen yanımdaykn herşeei unutuyorum. Bak yazım yanlışı da yaptım, özür dilerim. Seni incittiğim için, özür dilerim seni sevdiğim için. Dizlerinde uyuyakalmıştım o gün, bir saniye de olsa.
Bir gün ay ışığının altında buluşmuştuk. Ay ışığında biraz çirkindin İnanna, bunu kabul et. Ay ışığının altındaki çirkinliğini dile getirişim sana zarar vermesin İnanna. Bunlar sana mutluluk versin istiyorum, ben bunu istedim her zaman. Hatırlıyor musun İnanna, ay ışığı tenine dokununca üşümüştün o gün, İşte o gece anlamalıydım, o "bir gün"ün bugün olacağını.
Bir gün uyanacağım yatağımda. Sol tarafıma bakacağım, olduğun yerdesin. İnanna, kalbimin bir köşesinde olacaksın o gün. Sen ne sanıyorsun? İşte o zaman anlayacağım o "bir gün"ün bugün olmayacağını.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.