- 287 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Amerika afganistanın savaş kapısını kırmalı
Savaş bir cümlelik :inanışa kendi kimliğinden başka dünyalara koşmaktır.
Amerika sosyal teneffüs kanalında afkanistanın sosyal kimligine yoğun derecede imha ve tatbikat gücunü kullanmalı
Bir yerde savaş vaveylâ çıkardığı gün ölmüş kanıyla bittiği günü de açıklar.
Ve hergün
Aynı acıyla yoğunlaşan kimliği yüceliğinde kendi kadınlığını yürütebiliyorsa toplumda lanet edilmelidir.
Yüce bir gücü kabul etmemek ise katlanması adına büyük bir fedai gücüyle yürütülemenin verdiği kudrettir.
Adıyla sanıyla büyüklük öyle korkunçtur ki
Üstünde varolmayan bir yüzgeçte robinson ülkesiyle yaşamıyorum demektir.
Gerçek bir yüz ifadesi varsa o da igrencliktir.
Tutunmak için birkaç hedeften varolmak ve her hedefi aynı çizelgede tek bir yol edinmeye yürütebilmek gerekir.
Cemâlinde bir yüz kırışması olmayan bir erdem savaşa alet oluyor.
Atalarını abluka altına alan bir perçinle boğulmadan yürütmenin adında bir bozukluk vardır.
Yoğun bir tablo altında persfektifi büyük bir mücadelenin altında korkunç hamleler bekliyor yarınları...
Sosyal alanda bir yeri işgal eden ve isgaliyetini kabul görmeden direnme gücünde savaş kavgalarıyla ilgi ve alaka toplamaya çalışıyorsa bir devlet kendini temize çekmek içindir.
Dünya hepimizin amenna!!!
Bir yerin ve devletin üstünlüğünde topluma nebze sağlamak hepimize bir davetiyedir.
Güçlü bir devlet yegane küçük bir devletten isteyebileceği tek şey vardır çekinmek ve kaçmak
Bu devletin iradesini kutlamak için o iradeyi daha güçlü bir iradeyle kıyas etmek gerekir.
Irade savaşı psikolojik savaşta temeli temsil eden için büyük bir hamledir.
Yarım devlet konumunda afkanistan’ın amerika kalkanında boğulduğu ve başını secde edeceği bir gün dileğiyle..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.