- 291 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
30 Ağustos
Dünya da eşine az rastlanır bir destandır 30 Ağustos. Emperyalizmin mezar taşıdır ve tarih varoldukça özgürlüğün eşitliğin mazlum milletlerin kıblesi bir simgedir 30 Ağustos… Zaferlerle dolu bir tarihin Türkiye büyük millet meclisi eli ile yürütülüp sonuçlandırıldığı eşsiz bir zaferdir…
Bu Zafer milletin zaferidir. Bu zaferden kendine 99 yıl sonra pay çıkarmak isteyen siyasi müsfetteler emperyalizmle iç içe geçmiş şahsi menfaatleri ile milletin midesini bulandırmaktalar… Kurtuluş savaşında çorabının tekini askere vermek bir yana canını bile vermişken yüzyıl sonra O ecdadın torunlarını açlık sınırının altında yaşamaya mahkum eden kokuşmuş bir siyasetin pişmiş kelle gibi sırıtıyor olası canımızı yakıyor. 15 Temmuz bir zaferse milletin zaferidir…. Ne istedilerse teröristlere veren yani yardım ve yataklık eden bir siyasi iktidarın hala devletin orasında burasında cirit atan teröristlerle işbirliği tüyler ürperticidir. Şayet öyle değilse peygamber ocağı diye milletin bağrına bastığı orduya “kağıttan kaplan” diyen, peygamber ocağı orduya “süikast” iddiası ile kumpas kuran, terörist örgüt liderine “mübarek adam” diyen yetmezmiş gibi “küstürürseniz Allah sizi helak eder” diyen birini millet meclisi başkanı seçecek kadar gaflet ve delalet içinde olabilirler mi…
Tarihin yaşayan en büyük tarihçilerinden biri sayılabilecek varlığı ile gurur duyduğumuz insanların yanına paralel yapı elemanları atayan bir siyasi paçozluğun aynı kaynaktan beslenen şahsın bu tarihçinin ağzından fetö için iyi bir söz almak için tarihin arka odalarında çırpınıp dururken ağzının payını almasına rağmen siyasi iktidar tarafından genel kurmay üniversitesinin rektörü olarak atanması artık şeytanın gör dediğidir… Kime neyi inandıracaksınız… Mekke’de ecdat kalesini satacak, Topkapı müzesinden bedevi teröristlere peygamber hırkasını otel odalarına taşıyacak kadar şirasinden kaymış kokuşmuş riyakarlığın millete musallat olması milletin canına tak etmiştir.
Cumhuriyetin 100 yılı geliyor. İktidar olduğu günden bu yana milli bayramları yok sayan kokuşmuş bir siyasetin milletin sabrını daha fazla zorlamaması iyi olur. Şayet Allah tan af diliyorlarsa milletin rızasını almaları iyi olur. Milletin rızası ise “mezardan adam kaldırıp oy kullandıranlarla “ olmaz… Bir 30 Ağustos u daha parti kongresi kadar önemli görmeyen medya daki aparatları ile de bunu gözden kaçırdığını zannedenler çok beklerler. Aklınızda bulunsun bu ülke şeyhler dervişler meczup teröristler ülkesi olmayacak… Fikri hür irfanı hür irfanı hür insanların ülkesi olacak… Hep öyle olduğu gibi…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.