- 455 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BESTEKAR SUAT YILDIRIM’IN DİKKATİNE!..
NAZIM TAŞTAN
Hocam sizinle tanıştığım için bahtiyarım. Suat Hocam, şiirlerimin bestelenmesini çok istiyorum bu konuda yarımcı olabilir misiniz? Selam ve saygılar.
SUAT YILDIRIM
- İnşallah! Ne güzel. Kısmetse olur inşallah!..
NAZIM TAŞTAN
- Allah’ına kurbanım senin.
SUAT YILDIRIM
- Bana şarkı sözüne uygun şiir yollayın buradan!
NAZIM TAŞTAN
- Ah hocam, 15.000 şiirden hangisini göndereyim şaştım kaldım doğrusu hangi şiir bestelemeye uygun bilemedim.
Hocam, size 5 ad. Şiir gönderdim.
SUAT YILDIRIM
- Dedim ya her şiir besteye uygun olmuyor, şarki sözüne uygun olması gerekiyor.
NAZIM TAŞTAN
-Hocam, 11 ve 14 hece ölçüsü ile yazdığım şiirlerden gönderdim. Size çok şiirler göndereceğim, uygun olanını seçersiniz. İlahiye Uygun bestelenecek çok şiirlerim var bilginize arz ederim. Hocam, olur ya Konya’ya yolun düşerse sizi ağırlamak isterim. Şeref Misafirim olursunuz.
SUAT YILDIRIM
- Çocukluğum’ isimli şiiriniz beste olabilir. Gözünüz aydın…
NAZIM TAŞTAN
- Hocam, bahtiyar oldum, düğün dernek gibi neşelere gark oldum. Şu anda çok sevinçliyim, çok bahtiyarım, Allah sizden razı olsun!
- Şiirlerin beste olması için 11 -14 hece olması gerekli demiştiniz. Çocukluğum, şiirimi 8 heceli yazmıştım. Formata uygun değilse şiiri mi 11-14 heceyle tekrar yazayım. Siz beğendiğiniz şiirleri bana bildirin istediğiniz hece ölçüsünde tekrar yazayım. Şiir yazmak benim için çocuk oyuncağı. Çocuk nasıl oyun oynamasını çok seviyorsa bende şiir yazmasını çok seviyorum. Hocam, 60 yıldır yazıyorum keşfedilmeyi bekliyordum, sizi karşıma Allah çıkardı, çok sevinçliyim. Saygı değer muhterem hocam, göndermiş olduğun videonuzu zevkle dinledim. Tüylerim diken oldu, ağlamaklı oldum. Videoyu paylaştım, nefesinize yüreğinize sağlık hocam.
SUAT YILDIRIM
- NAZIM BEY, Yunus Gibi Pişiversem.” Şiirini uşşak makamında besteliyorum, gözün aydın, selamlar.15.08.2020
NAZIM TAŞTAN
- Teşekkürler hocam, size minnettarım, dualarım sizinle hocam, selamlar. Hocam, dört aydır size 150 den fazla şiir gönderdim. ÇOCUKLUĞUM ve YUNUS GİBİ PİŞİVERSEM 2 şiirimi besteleyeceğinizi söyleyip müjdelemiştiniz. Fakat aradan uzun zaman geçti, sizden bir ses soluk çıkmadı. Bu konuda beni bilgilendirirseniz memnun olurum. Selamlar, hoş çakalınız…
SUAT YILDIRIM:
- 2 şiirinizi inşallah notasını yazacağım 3 Ekim 2020
NAZIM TAŞTAN
- Teşekkürler hocam dünyalar benim oldu. Çalışmalarınızda başarılar dilerim, yolunuz Allah’a emanet olunuz!
NAZIM TAŞTAN
- Suat Yıldırım hocam, sizinle tanışalı yaklaşık bir yıl oldu. İki şiir mi bestelemek için müjde vermiştiniz. Fakat hiçbir netice yok!.. Sözünüzde durmadınız. Bir yıldır bekliyorum, bu bir yıl bana bir asır gibi geldi. Şiir bestelemek bu kadar zor mudur hocam?..
Hocam, Mesenger sayfanıza 700 şiir gönderdim. Şiirlerime bir kelime söz etmediniz, tahlil, tenkit eleştiride bulunmadınız. İki satır yorum yazmanız beni motive ederdi demek ki bu konuya gereken önemi vermediniz.
Bundan böyle size şiir göndermemin hiçbir önemi kalmadı. Emeğe saygının olmadığı bir yerde ben yokum. Şunu anladım ki sizin şiir besteleyeceğiniz yok!..
Umut aşılamak, söz verip de sözünde durmamak çok kötü bir şey hocam, olan işte bir hayır varsa, olmayan işte bin hayır var. Her şeye rağmen, canınız sağ olsun, selam ve hürmetlerimle hoş kalın, hoşça kalın, Allah’a emanet olun.
SUAT YILDIRIM
- Şiirlerinize ve sayfanıza baktım ancak sizden beste yapmadım diye sanat şahsıma olan taciziniz hoş değil, şarkı sözüne uygun olan şiirler besteliyorum, sayfanıza baktım şiir tarzında, değil şarkı sözü yazarlığı farklı bir alan.
NAZIM TAŞTAN
- İki şiirimi besteleyeceğinizi söylemiştiniz, hatta notalarını yazmamaya başladığınızı ifade etmiştiniz, uşşak ve nihavent makamında besteleyeceğinizi söyleyip müjdelemiştiniz, gözünüz aydın olsun demiştiniz, söz verdiniz fakat sözünüzde durmadınız. Ne yazık ki, sözünüzün ehli biri değilmişsiniz.
“ YUNUS GİBİ PİŞİVERSEM ” Şiirinizi uşşak makamında besteliyorum, gözün aydın, selamlar, Suat Yıldırım
3 Ekim 2020 Bu sözler size ait, Messenger de kayıtlı.
NAZIM TAŞTAN
- Umut aşılamak, söz verip de sözünde durmamak çok kötü bir şey. Olan işte bir hayır varsa olmayan işte bin hayır vardır. Uzun lafın kısası, sözünde durmayan insana güvenilmez vesselam.
SUAT YILDIRIM
- Ben yoğun bir sanatçıyım ve tek başımayım, oysa ki her gün yüzlerce şair şiir yolluyor, size en azından cevap verebiliyorum benim yerime kendinizi koyun suçlamak işin en kolayı, şarkı sözü yazmaya çalışın. Beni tanıyamamışsınız.
NAZIM TAŞTAN
- Hocam, sizi çok iyi tanımış oldum. Sanatçı kişiliğinize bir diyeceğim yok! Sanatçı kişiliğinize laf etmedim ki, ben insani kişiliğinizden bahsediyorum, söz verip de sözünde durmamaktan bahsediyorum. Söz vermeseydiniz bu yazışmaya gerek kalmayacaktı hocam.
Arkadaşlarım, dostlarım bana soruyorlar. Hani ne oldu, 2 şiirin bestelenecekti diye soruyorlar?..
Bende diyorum ki, bestekar Suat Yıldırım sözünde durmadı. Günümüzün insanları sözlerine sadık değil güvenilmez.
İnsanın konumu, mevki ne olursa olsun, o insan dürüst değilse, Sözünde durmuyorsa o insan bence hiçbir şey değildir.
Size değer vermiştim, sizi gözümde büyütmüştüm hocam, Mert insan sözünde durur.
Ülkemizde her şey var, maalesef insanlık yok! Dürüstlük yok! Neden bu hale geldik çok üzülüyorum. Bu hareketi size hiç yakışmadı hocam. Yazık, çok yazık!.. Bir buçuk yıl umutla bekledim, beni sukutu hayale uğrattınız…
Bir başta iki göz sağ göz sol göze ihanet eder mi eder, o duruma gelmişiz. Asrımızın insanları karakter yoksunu zavallılar, her bir şeye parayla değer biçen ahmaklar sürüsü insanlar türemiş...
30 yıl 15 gazete ve dergilerde köşe yazarlığı yaptım. 4 yıl TV de programı yaptım. On yıldır sosyal medyada yazıyorum, hiç kimseden telif hakkı talep etmedim. Yazdıklarım inşallah ahiret vesikası olur. 60 yılda 60 kuruş telif hakkı ödenmedi. Dindar geçinenler bile kul hakkına riayet etmiyorlar.
Şiirlerimi bestelemekten vaz geçmeseydiniz ben sizden telif kakı talep etmeyecektim hocam.
Hocam, yaşım 80 bu dünyadan hiçbir beklentim yok!.. Rabbime şükürler olsun maddi hiçbir sıkıntım yok!.. “ Malda yalan, mülk de yalan, hadi biraz sende oyalan” Yanlış yaptınız hocam. Söz verip de sözünde durmamak, münafıklık alameti...
NAZIM TAŞTAN
Hava Kuvvetlerinden
Emekli Hv. Füz. Savunma ASb
Şair, yazar, araştırmacı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.