- 503 Okunma
- 4 Yorum
- 5 Beğeni
Ask Kapıyı Çalınca
Sahile nazır bir bankda oturmuş denizi seyrediyordum.Yanıma onbeş on altı yaşlarında genç kızlığa doğru yeni adım atmış bir kız oturdu.
Bir küçük tebessüm ve bir merhabadan sonra hiç vakit kaybetmedenbana ardı arkası gelmez sorular sormaya başladı.
__Abla şu aşk denilen şey acaba nedir nasıl bir şeydir? diyerek merakla aşk hakkında ilk sorusunu sordu bana.
__O bir akıl tutulmasıdır "küçüğüm’ dedim.
__Peki ben bunu nasıl anlayacağım abla?
__Aklın söz dinlemeyip midendeki kelebekler seni esir aldığında anca anlarsın...
__Hım iyiymiş abla "midede kelebekler"...Biliyor musun abla benim karnım acıktığında da senin anlattığın gibi kelebekler uçuyor.
Hafifçene gülümseyerek;
__Deli kız eh işte aşk da öyle bir şey zaten bazen acıktırır, bazen susatır bazen de iştahını kesiverir..
__Vay canına dinlemesi bile güzel sanırım
"Aşk" anlatıldığı gibi ayakları yerden kesen bir şey..
__ Evet öyle canım dedikleri az bile küçüğüm.
Çünkü her aşk kendine has rengi ile varolur küçüğüm dedim..
__Peki bitermi aşk?
__Biter tabi ama eğer gerçekse adına sevgi denilen yeni bir şeyi de doğurur.
__Peki gerçek değilse o aşk ne olur?
__Biri hâlâ yüreğinde yaşarken,diğeri o aşktan vazgeçerse eğer;
Oda nefreti nefrette bazen intikamı doğurur.
__Yani doğuran bir şey mi aşk?
Kimine göre öyle küçüğüm;
Bazen umut
Bazen daha çok sevgi
Bazen pismanlık da doğurur...
__Şimdi aşk iyi bir şey mi kötü bir şey mi biilemedim.
__Ah küçüğüm ah sana bir sey diyeceğim. Şimdi sen unut aşka dair tüm söylediklerimi..
Çünkü tek bir gerçek var O’da bir gün aşk seni teslim alıp seni gökyüzüne doğru çıkardığında yahutta ordan alıp seni yere firlatıp attığında anca anlayacaksın aşkı.
Şanslıysan aşktan yana düşsen bile gökyüzündeki yıldızları elele beraber seyredeceğin bir adam olacak..
Aklın firarda kendini unutup o olurken;
kendini sebebli sebebsiz gülümserken bulacaksin ..
Ama küçüğüm "Aşk kapını çaldığında" şans senden yana degilse bile aşkın acısı seni esir alsada sen onu sevmekten asla vazgeçmeyeceksin.Acısına bile seve seve razı olcaksin kalbin ona teslimken İstesende,
istemesendebu hep böyle olacak küçüğüm..
Dilerim aşkın o tarafı seni hiç bulmaz Aklındaki hep yanında olur küçüğüm..
Nevin Aktekin Gülfirat
27/08/2021
YORUMLAR
Küçüğüm aşk acısı da çok güzeldir aslında.
Bulutlardan kâinatı izlerken de güzeldir, yerin dibinden gökyüzüne özenmek de..
Aşkın kötüsü yok ya, ı ıh yaşattığı her duygu güzel ✨💫
Bayadır aşıklı yazı okumamıştım, güzeldi.🌼
Nevin Aktekin Gülfırat
Surundurse bizi yaşattığı duygular hep özel işte..
Çok teşekkürler 🙏 Sevgilerimle mutlu geceler diliyorum ☕🌺