- 273 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
RECM YOKTUR
Recmin İslam dininde yeri yoktur . Recm uygulayan kişiler cinayet ve terör suçu işlemekte olup recmi uygulayanların cinayet suçu işlemeleri sebebiyle kıssas edilmeleri gerekmektedir. Öncelikle recme delil olarak sunulan hadislere bakıp sonrasında onları değerlendirelim.
"Zina yapan evlilerin taşlanarak öldürülmelerini emreden ayet Ayşe’nin döşeğinin altındaki sayfada yazılı bulunuyordu. Nebi ölünce Ayşe onun gömülme işlemleri ile meşgulken evin açık kapısından içeri giren bir keçi, o sayfayı yedi. Böylece taşlayarak öldürme cezası Kur’an’dan çıktı. Ama hükmü devam etmektedir."(İbn-i Mace 36/194; Hanbel 3/61, 5/131)
"Keçinin yemesi sonucu Kur’an’dan çıkan taşlama ayetini Ömer Kur’an’a tekrar sokmak istedi; ancak halkın dedikodusundan korktuğu için cesaret edemedi."(Buhari 53/5; 54/9; 83/3; Müslim, Hudud 8/1431; Ebu Davut 41/1; Itkan 2/34)
"Cenab-ı Allah Muhammed’i hak ile göndermiş ve O’na Kitab’ı indirmiştir. Recm ayetide O’na indirilen ayetlerden idi. Biz bu ayeti okuduk, ezberledik ve anladık. Resûlullah recmi uyguladı, ondan sonra biz de uyguladık." Korkarım, zaman geçince birileri çıkıp "Biz Allah’ın Kitabında recmi bulamıyoruz" der ve Allah’ın indirdiği bir farzı terk ederek sapıklığa düşerler. Şüphesiz recm, Allah’ın kitabında, evli olmak , şahit , gebelik veya ikrar bulunmak şartıyla, zina eden kimse aleyhine bir haktır."(Müslim, Hudud 15)
Kur’an’da recmle ilgili bir ayet olup keçi yemiştir diyen bizzat şeytanın kendisi olup insi şeytandır. Zira keçi birçok kültürde şeytanı sembolize eden bir hayvandır. Satanistler durumu iyi bilirler şeytana tapınma adlı bir tören bulunmakta ve bu törende BAFOMED isimli şeytan ile bağlantıya geçilmektedir. Bu şeytanın görüntüsü ise insan vücutlu, kanatlı bir keçidir. Yine keçinin ayeti yediği iddia edilmektedir. Halbuki o zamanlar hafızlar yok muydu? Yine Halife Ömer’e iftira atılmaktadır güya halkın dedikodusundan korkup ayeti Kur’an’a sokmaya cesaret edememiş bir insan Allah’tan değil halktan korkuyorsa bu o kişinin gerçek anlamda iman etmediğini gösterirki Halife Ömer böyle birisi değildi. İslam dini için sırf Allah rızası için savaşa girip cihad eden birisinin halkın dedikodusunu düşünmesi mümkün değildir. Yine 3. hadiste recm ayetini okuduk ezberledik diyor ben okudum ben ezberledim demiyor bu durumda bir kişi halktan korksa bile diğerlerinin içinde münafık olmayıp gerçekten iman edip sadece Allah’tan korkanlar mutlaka vardır. Bu hadislere iman edip sahih kabul edenler akıllarını dahi kullanmaktan aciz kalmışlar o zamanlarda hafızlar vardı Kur’an yazılıydı. Yine hadiste bir eksiklik var. Ayet sadece Ayşe’nin mi evindeydi. Yoksa inen ayetler yazılıp başkalarına dağıtılıyor ve ezberleniyor muydu? Hadi keçi bir evdeki ayeti yedi diyelim geri kalanlara ne oldu? Yine Allah ayetleriyle, Kur’an’ın ilahi koruma altında olan bir kitap olduğunu ifade etmiştir.
Kovulmuş Şeytandan Rabbime Sığınırım
Rahman ve Rahim Allah’ın Adıyla
"Hiç şüphesiz, zikri(Kur’an’ı), Biz indirdik Biz; Onun koruyucuları da gerçekten Biziz."(Hicr Sûresi 9. ayet)
Elbette bu, bir Kur’an’dır. Saklanmış-korunmuş bir Kitap’ta(yazılı)dır.(Vakia Sûresi 77-78. ayetler)
Recmi kabul etmemiz durumunda ya bu ayetleri inkâr edip sonradan Kur’an’a girdiğini iddia etmek gerekir ya da hâşâ Allah bizlere yalan söyledi demek gerekir.(Allah’ı tenzih ederim.) Zira bir keçi bir ayeti yediyse bu Kur’an’ın korunamadığı anlamına veya Nebimiz Muhammed’in gerçekten nebi olmadığı anlamına gelir.(Nebimiz Muhammed’i tenzih ederim.) Zina edenler recm edilmez. Kur’an’da da geçtiği gibi 100 celde vurulur.
"Zina eden kadın ve zina eden erkeğin her birine yüzer değnek(celde) vurun.(Nur Sûresi 2. ayet)
Bu ayette geçmekte olan "celde" kalın bir sopa olmayıp ince bir değnektir. Nebimiz Muhammed zamanındaysa bu hüküm yüz değneğin bir araya getirilip birleştirilmesiyle gerçekleştirilmiş ve zina eden kişiye birbirine bağlanmış değneklerle bir kere vurulmasıyla bu hüküm yerine getirilmiştir. Yine zinayı gözleriyle görmeyip yalan söyleyen veya zinanın öncesi veya sonrasını gördüğünü iddia edip zanda bulunanlarada 80 değnek vurulması gerektiği Kur’an’da şöyle geçmektedir; "Korunan(iffetli) kadınlara (zina suçu) atan, sonra dört şahid getirmeyenlere de seksen değnek vurun ve onların şahidliklerini ebedi olarak kabul etmeyin. Onlar fasık olanlardır.(Nur Sûresi 4. ayet) ayette geçen dört kişinin varlığı pratik olarak mümkün olmadığından bu durumun sadece caydırıcı bir ceza olduğunu ortaya koymaktadır. Ama caydırıcı bir ceza derken 4 şahidin şahidliğini inkâr etmemekteyiz. Zira yine Nur Sûresi 13. ayetinde şöyle geçmektedir: "Ona karşı dört şahidle gelmeleri gerekmez miydi? Şahidleri getirmediklerine göre, artık onlar Allah Katında yalancıların ta kendileridir.(Nur Sûresi 13. ayet) görüldüğü gibi ayette şahid getiremeyen kişi iftira atmakla ve yalancılıkla suçlanmaktadır. Bu sebeple söz konusu kişinin doğru söylediğinin ispatı için tek geçerli yol onunla birlikte zinaya şahidlik eden 4 kişinin varlığıdır. 80 değnek cezasının amacıysa iftirayı engelleyici oldukça caydırıcı bir hükümdür.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.