- 389 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İçimizdeki Sığınak
Bugün gözlerimin açıldığı gün o yüzden geldim ve bu önemli günü kaleme alarak kaydetmeye karar verdim. Öfke nedir, öfkeyi kontrol etmeyi değil de yönetmeyi biliyor muyuz❓ Normalde beni dışarıdan gören biri sessiz sakin olduğumu düşünür. Halbuki bugün farkettim de içimde ne büyük öfke sığınakları barındırmışım. Evet sığınak diyorum çünkü bugün emin oldum ki öfke aslında korkularımızdan sığındığımız yer. Etrafımızda öfkeli biri görüyorsak anlayalım ki kaybetmekten korktuğu biri, başarısızlıktan korktuğu durum ya da özdeğerinin kırılmasından korktuğu bir an içinde olabilir. İşte ben bugünden itibaren bana veya etrafa öfke duyan insanlara karşı öfkelenmek yerine merhamet duymayı seçiyorum. Öfkeli bir insanın kendine ve etrafına ne kadar zarar verebileceğini anlıyorum ve dua ediyorum. İnsan neden öfkelenir❓ Bugün emin oldum ki aslında suçladığımız ve öfke duyduğumuz her an yaradana karşı öfke duyuyoruz. Halbuki her anın mükemmel bir sistemde ilerlediği bu kainatta öfkelenerek sadece şükürsüz, nankör ve kendini sabote ederek ilerliyoruz. Ben artık kendimi öfkeden ve şikayetten kendimi arındırmayı seçiyorum. Yaradanın sistemine sırtımı dayayarak şükür sebeplerine odağımı çevirip hayatımın güzelliklerini besliyorum. Sakinlik eminlikten gelir ve ben dinginlik, sakinlikle yaşadığım olaylardaki özü kavramaya, bağlantılar kurabilmeye niyet ediyorum. En önemlisi de etrafımda durmadan şikayetçi olan insanlara kulaklarımı tıkıyorum. Yeni farkındalıklarımız hayatımıza ve bütüne katkısı olsun...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.