- 263 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hadisdeki o emrin amacını anladın mı...İlahi şamarlardan kurtulamazsın...
Hadisdeki o emrin amacını anladın mı...İlahi şamarlardan kurtulamazsın...
İlahi şamarlardan kurtulamazsın...Kur’anın ve hadisin emirlerini nehiylerini esmaya hadimlik diye anlamazsan..."Ümmetimin çokluğu ile iftihar ederim..."Esmaya hadim olmayan onun ümmetinden değil...tevbe etsin...Mü’min müşrikin dört katı çok güçlü değilse onun ümmetinden değil...Ümmetin başına bela onlar...Yer yüzü halifeliğini müşrike kaptırdık..."ümmetten miyiz biz..."Afganlılar Suriyeliler bizim başımıza bela...Adamların müşrikle savaşma diye dertleri yok...Yer yüzü halifeliği müşrikler kaptı diye bir dertleri yok...tek dertleri yemek-içmek... ve evlenmek ve çoğalmak...
Hangi hadisdeki emrin amacını anladık ki...
Esmaya hadimlik amaçlıdır hadis ve ayetlerdeki emir...O hadis uydurma dedik geçtik...Ayetleri zaten unutturduk...
İlahi şamarlardan kurtulamazsın...Kur’anın ve hadisin emirlerini nehiylerini esmaya hadimlik diye anlamazsan...Esmanın bilincine uygun anlamazsak... mü’mini sevecek...Rıza onda...ama günahlarından tevbe bile etmeyen mü’mini nasıl sevelim...O parası için sevilir...Parası bitince atılır...Güzelliği için sevilen eş çirkinleşince atılır...Bu Allahın kuralı...Tek Allah için sevmektedir güzellik...
Allah için olmayan kıymetli değil..Bu kural bu varlıkta.
Evet rıza için olmayan her şey yaralar seni bir gün...
Basit amaçla kurduğun dostluklar arkadaşlıklar veya evlilik yaralar bir gün seni...Arkadaşını tevbeye zorla eşini de dostunu da...yaralanırsın...Ahiretini kurtarmak için evlen...ahiretin için arkadaş bul..dost bul...şamar yeme...Allahtan başka yerde Rıza amacı dışındaki amaçlarda aradıklarında güzellik yok ...ve o çirkin. bir gün ısırılırsın...
İlahi şamarlardan kurtulamazsın...Kur’anın ve hadisin emirlerini nehiylerini esmaya hadimlik diye anlamazsan...Esmanın bilincine uygun anlamazsak...Nefsini ve Arkadaşını evladını tevbeye mecbur et...Rıza amaçlı olsunlar...Isırılırsın kural bu...ilahi tokatlar gelir ısırılırsın...Rızamı unuttun denilir...menfaatin için çektiysen bir eziyeti ısırılırsın...Ahiret için rıza için çekecektin çektiğini...İlahi şamarlardan korunmak için bu kuraldı..Onun mülkü bu mülk...rıza maksatlı olmayana ilahi şamarlar gelir...
Adam "neler çektim neler .."diyor.Rıza için mi çektin...Boşa çekmişsin...
İlahi şamarlardan kurtulamazsın...Kur’anın ve hadisin emirlerini nehiylerini esmaya hadimlik diye anlamazsan...Esmanın bilincine uygun anlamazsak...Allah için olmayan eylemin halin fikrin inancın...bela olarak döner sana...Dönmesin mi...tevbe eden olur mu bu varlıkta bu kural olmazsa...
Allah için mi derdin evlenmen boşanman çalışman...eylemlerin hallerin fikirlerin inançların...
Ve Tek Allah için dertlenmektedir güzellik...
Allahı razı etmek için olmayan bir Ahlakta bile kıymet yok...Beklenen fayda yok...
Allah için evlenmekte Allahı razı etmek için arkadaş olmakta
Allahı razı et...
Allah diyor ki "anneni razı et...ben razı olurum...cennet mi istedin annenin ayakları altına koydum...Ezanları sev ben senden razı ourum...Kur’anımı yaşa esmama hadim ol...Biz Allah aşkını yanlış anladık...Allaha hasreti de...
Tek derdimiz Allahı razı etmek olmadıkça dünyada insanlığın derdi bitmeyecektir...Mülk sahibine asi olana bu mülk asi olur...Kilise "yer yüzü halifeliği için dindar..rıza için olsa halifeliği takvalıya verir...Takva iman bilinmez deme "İmanla paranın kimde olduğu...bilinmez"deme.Rızadan gayri amacı olmayandır...Takvalı...Gayesi Allah olan…takvalı...diğeri çıkarcı sömürücü...demokrasi getirir sömürmek için...
Gayesi Allah olan…Takvalıdır...
Yaşadığımız bu hayatta bu ilke için varız. Mü’min için mukaddes bir davaya dönüşen, onun hayalini, fikrini, maneviyatını ve yaptığı bütün işleri imani bir sorumluluğa büründüren bu ilkedir...
Allah’ım maksudum sensin, Rızan ise gayem…de
Evet...Allah’ım maksudum sensin, Rızan ise gayem…de .İlahi şamarlardan kurtul...
Evet...İlahi şamarlardan kurtulamazsın...Kur’anın ve hadisin emirlerini nehiylerini esmaya hadimlik diye anlamazsan...Esmanın bilincine uygun anlamazsak...
Maksat ve Gayenin ne olduğunu öğrenmek istiyorsan,Hayatına iyice bak..! Ne ile meşgulsün! Yüce Allah’ın seni ne ile meşgul ettiğine iyice bak…denilmiş.
Evet...Ciddiyetine bak, para ile imtihanına bak, ihlas ve riya hattına bak…
İbadet aşkına, namaza düşkünlüğüne, secdeyi ne kadar sevdiğine bak…
Hayatına iyice bak..!
Allah bir kulunu severse; ona hayatında yardım eder. “Kim takvalı olursa Allah ona bir çıkış yolu açar. (Talak, 2-3)
Evet..Takvalı ol...muhlis ol Muhsin ol...İlahi şamarlardan kurtulamazsın...Kur’anın ve hadisin emirlerini nehiylerini esmaya hadimlik diye anlamazsan...Esmanın bilincine uygun anlamazsak...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.