NE ARABASI
Bu söz doğru mu bilmiyorum.Fakat bir anımı aktarmak istiyorum...
BEN KARIYI YENİ DEĞİŞTİRDİM,NE ARABASI
Arabamı yeni almıştım üstelik de ruhsatı üstümdeydi.O zamana kadar hiç araba edinememiştim. Bundan önce bir arabam daha vardı. Onu da hanımın üstüne yapmak zorunda kalmıştım Bu sefer şeherde yaşıyordum.Değiştirdiğim arabayı zar zor üstüme yapmıştım. Bir toplantı çıkış anında arkadaşımla şakalaşıyordum. Hani diyordum.Benim arabam vardır artık , işte ruhsatı diye de arkadaşıma gösteriyordum. O ana kadar bütün mal varlığımı arabam dahil hanımın üstüne yapmıştım.Köyde çalıştığım için arabamın vergi numarası alınması gerekiyordu.Malüm, o zamanlar vergi numarası yeni çıkmıştı ve bende köyde vergi numarası alınamayacağını-alamayacağımı hanıma söyledim. Bunun üzerine hanım da şeherden vergi numarası aldığı için de otomatikmen bu araba da hanımın üzerine oldu.Olsun varsın bunda ne var ki..insan karı-koca olduktan sonra ayrı gayrısı olur mu hiç?Hem et ile tirnak ne farkı varki?
Gel zaman git zaman köyden şehre gelirken servis aracımızın en arka koltuğunda yolculuk eden biz , arkadaşım ‘’Adamsın,hem arabam var diyorsun,evim var diyorsun, vs. var diyorsun.Ama hepsini hanımının üzerine yapmışsın ‘’ dediğinde ,eda ne yapıyım..(Hanım kimin üstüne-üstünde) dediğimde servis şoförü dahil herkes gülüşmüşlerdi.Dikiz aynasından bizleri seyreden Şoför, az kalsın servis aracını şarampole yuvarlamaz mı.Zar zor kurtulmuştuk şarampolden. ...
Adamın arabası eskiydi.Ne zaman yineleyeceksin diye sordum.Toplantı çıkışında karşılaşmıştım başka bir arkadaşla..’’Sahi sizi uzaktan seyrettim.Güzel kahkahalar atıyordunuz.Neydi mesele ‘’dediğinde.Olayı anlattım.Hani ya! Bir zamanlar servis aracında servis şoförü aracımızı şarampole yuvarlamıştı ya…dediğimde; ‘’Evet hatırladım. Araba almıştın.(Favorit 35)hanımının üzerine yapmıştın.H. Hoca (Arkadaş) da herşeyi hanımının üstüne yaptın dediğinde,Eda ne yapayım, hanım kimin üstüne-üstünde diye söyleyiverince bay, bayan herkes gülmüştü-güldürmüştün’’.
Gel zaman git zaman bu sefer şeherde görev yapıyorduk…toplantıdan yeni çıkmıştık. İ.Hocam’a niye gülüştüğümüzü, bak bir araba aldım(Hundai Accent) bu araba bak,bak ruhsata bak.Diye H.Hocam’a nispet yaptığımı bu olay olduğunu İ.Hocam’ a anlattım. Ve havadan sudan başka meseleler de konuştuğumuzu (Yarenlik) ettikten sonra ; Tam ayrılacakken seni götüreyim dediğimde, aracını işaret ederek arabam şurda dedikten sonra… sanki herkes arabasını değiştirecek kural varmış gibi…aracına yüzümü dönerek,ha bu arabayı değiştirmedin mi? Diye sorduğumda, ne derse iyidir biliyor msunuz.Öyle utandım öyle utandımki..oysa o ana kadar eşinden ayrıldığını duymuştum.Ama yeni eş edindiğini bilmiyordum.
Arkadaşım İ.Hoca, ha bu eski arabayı değiştirmedin mi soruma karşılık…’’Ne yanı ben KARIYI YENİ DEĞİŞTİRDİM ,NE ARABASI’’ Demez mi…ne diyeceğimi bilemedim.Hayırlı olsun desem,eski karısı içinse geçmiş olsun mu ? Diyecektim. 23.08.2021 Burdur 13.00. Sevgi ve Saygılarımla.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.