- 324 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
Kalbin Yolculuğu
Dünya uzun, yorucu ve zorlu yolculuk hali ahirete uzanan. Yoruluruz, düşeriz, kalkarız ne olursa olsun yürümeye devam ederiz. Rahmete vuslata ulaşmak adına yolcuyuz biz bu yolculukta..
Bu yolculukta gönüllerdeki filizleri yeşertmek için bu kısa yolculuğu bereketli kılmak gönlümüzdeki sevdanın adı olmalı...
Yeri geldiğinde kalbi daralanlara şifa boşlukta kalanlara müjde yolda kalanlara ise derman olma zamanlarındayız.
Yol uzun, azığımız olduğu sürece teslimiyetimiz, irfan, ihlas, tefekkür ile harmanlanınca göğsümü inşirah ile imar edilecek bu yolda ilim hikmet yolculuğu bizi bekliyor. Kalp kapısına gitmeliyiz bu yolculukta.Bu mükemmel kapıyı bulmak için kitaba doğru yöneleceksin sonra kabir alemine kıbleye yöneleceksin.Sıladan yurduna dönüş yapacaksın.,gerçek yurduna...
Kemal Sayar nasılda karargah eyler kalbini dizeleriyle kalbin bazen hapishane bazen karargah olduğunu söyler kimi zaman.
Bazen bu sınavı kalpte kazanır bazende kaybederiz..
İç alemimize deruni adımlarla seferler düzenlersek yolculuklarımıza teslimiyetle yürüdüğümüz vakit dış aleme doğru açılacaktır yürüyüşlerimiz...
Yolculuğumuz efendimiz (AS) hadisyle son bulur inşaAllah..
Ey kalpleri halden hale çeviren Allahım. Kalbimi dinim üzere sabit eyle..