- 334 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
akl'etmek farkediştir 30
Mehmet efendi :bir gün sizin için gözyaşı dökeceğim hiç aklima gelmezdi
Akif efendi:burda gözyaşı ile dökünmek ya da etrafın yeşilken bir de gözlerinin
Yunus efendi:ben de bir sürgün var huzurda seninle kocaman sevgiler büyütemedim...
Mehmet efendi:sevdası elin yetişene elmadır tada tada bitiremeden.
Akif efendi:elma armud olsa iyisini bencil kalbim dagıtamaz ki.
Yunus efendi:bos ve avare işle ilgilenmez
Akif efendi:bir çocuk yola düşer,yolda bir dilenciylen karşı karşıya gelir,çocuk anasından ögrendiği duaları orda okutunca kalbi merhamete gelir.
Mehmet efendi:iyi açıldın bir adam bir yere gidince babasından selam ister öyle gidermiş.bir selamı unutmus gölgesine mahcup kalmış.
Akif efendi:bir adam karşıdan karşıya gidince mutlak bir yolda ölümu hatırlamıs ve yol üstünde ölmüş.
Mehmet efendi:tellal dostken aşık dosttan utanırmış...
Yunus efendi:yol arzudur gidince bası elif sonu lamelif iyi ögrenmis miyim sonu burdan bitsin ermisler...
Mehmet efendi:son rüzgara aldanma ağıdımı dökenler de var seni niye yormuşlar...
Akif efendi :beni içine çeken duygusunda hasmete uğrar
Silip söpüren de aklı dünyasinı yitirir...
Yunus efendi:yogurdum kaşık allahim sen beni yap bir bulaşık bre efendiler solu siyah anladım da yeşil nerde kaldı
Akif efendi:attım tuttu bunu bil esirken yanında kal gönülden ak bana arzu lazım
Mehmet efendi:garip ne isteyince eline düşermiş,bir yolu bilsem ..
Yunus efendi:yol huzura dahil olmadan ses köpek sesi var mi bunun sahibi,yol mandanın sesi kedinin sesi sen de var mı bir sebebi.
Akif efendi:yol bambaska bir sürü hangisi benim olacak.
Yunus efendi:yoldan düsen yıkanır,yıkanıklar var mi breler
Mehmet efendi:benim on bes sene önce trafoda kediydim
Akif efendi:ben de tüy olalı bir beş ay vardır.
Yunus efendi:benim de iki sene önce ölmeden once ölmüştüm..
Mehmet efendi:birden kalbime düştün yok mu yol alanınız nerhametten doğar herşey..
Akif efendi;seni sevgiden sevdalanmak mı gerekir..bırak yolumdan büyük akl yunus efendide ordan alırsın..
Yunus efendi:yangın yeri açıkken yanmaktan ölme bir ateşe dokun öyle ateş say kalbindekini.
Gezgin imgeler
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.