- 633 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
AFGANİSTAN DA KADIN OLMAK
Taliban günlük hayatımıza girdi
Ne yaptı ne yapacak derken abd’nin " sıkıldım ben gidiyorum" demesinin üzerinden bir gün sonra " ben artık uslu çocuğum, en başta kadınlara dokunmayacagım/
Kimseyi asmak kesmek yok" diye bol keseden attı.
Zafer çığlıkları attı.
Çocuk parkında masum cocuklar (!) gibi pozlar verdi. Pozlar inandırıcı olmasa da gerek bizim
oturumlarımızın
bazılarında /bazı kişiler tarafından yıkandı parlatıldi servis edildi.
Ağızlarından kanlı salyaları akan insan dışı varlıklar ellerindeki kaloşlarla poz vermekten vazgeçmeselerde birden bire "çiçek çocuğu oluverdiler çocuk parkında.
Aradan 48 saat geçmeden eski subayı meydan da astılar.
Ben inanmamıştım Talipçiklerin düzeleceğine haklı da çıktım.
Afgan kadınların inanmadığı gibi
Bir "afgan" kadınının amerikan askerine yalvarmasını resmetmis bir gazetecı " bizi bırakıp gitmeyın/ bizi öldürecekler."
Dün başka bir afgan kadın gazetecinin söylediğı sözleri düşündüm o da tam tersini söylüyordu "abd git başımızdan/ kendi kadınlarınla ilgilen"
Araştırdım " feryat eden " afganistan da yaşıyor/ kovan kadın ise fransa da..
Hey Tanrım dedim
Buna davulun sesimi demek gerek yoksa tokmagımı bilemedim.
Herkes çektiğini bilir de diyebiliriz.
Simdi nolecek peki.
Abd ülkesindeki kaosla salgınla yangınlamı uğraşsın yoksa gel gelme diyen kadınlarımi dinlesin "ağzınla kuş tutsa yaranamıyor/ve diyeceğini dedi Biden " cok uğrastık adam olsunlar diye/ binlerce askerimiz yaralandı./ öldü...
/ne haliniz varsa görün bizden bu kadar/..
Daha toparlanmadan meydan da asılan generalden sonra "abd gitsin" diyenler/ yarın kadın ölümleri başladığı zaman ne diyecek merak edıyorum.
Hoş bizim içın önemlı olan kabil havaalanı ya/ neyse üzülmesin "ısrarcı" "taliban" sana verecek...
Olan yine kadınlara olacak...
Benim derdim de bu...
Ne taliban ne havaalanı ne de abd/ kadınlar masum kız çocukları ne olacak? Kimin umrunda havaalanı işletmesi yetmez daha fazla yağmalıyalım!!
Bu bize yakışır mı?
Sadece kadın ve çocukları almak aklınıza gelmedi./ Gelmeli...
Gülce Şeren
19 ağustos 2021
.
YORUMLAR
Sıcak gündem Afganistan. Kadın ölümleri de erkek ölümleri de çok görülecek; ilkelce, barbarca... Okumayan, düşünmeyen, sorgulamayan kafa yapıları oldukça, az ya da çok benzer durumlar hep yaşanıyor ve yaşanacak dünyanın çeşitli yerlerinde... Tarih boyunca dinler, savaşların, katliamların bahanesi -gerçek neden başka da olsa- olmuştur... Laiklikten de öte, din tüccarlarından ve din yobazlığından ve dinlerin kendisinden kurtulmadıkça bu gidişat değişmeyecektir...
Ölüm kokusu sinmiş beyinlerden çıkacak söze itibar edilemez, Zalim apaçık zalimdir.
saygılarımla