- 652 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
ŞERİAT
Şeriat isteyen çevremde; tek bir kişi dahi yok ki, hayatında turistlik amaçlı, eğitim amaçlı, yerleşmek ve yaşamak amaçlı; şeriatla idare edilen ülkelere seyahat etmiş olsun.
Bu demek oluyor ki: BİR YAĞMA DÜZENİNDE DİNİ kullanmak hala prim yapmakta.
Güzel ülkemin veya diğer buna benzer başkaca Müslüman ülkelerin,
saf ve temiz insanlarını kendi emellerine alet ederek hem de yapılmakta.
Şeriat: Kuran hükümlerine göre yaşamaksa eğer, neden ilk emir olan ’’OKU, YÜCE ALLAHIN ADIYLA OKU’’ ayeti es geçilmekte, görmezden gelinmektedir.
Kuran hükmüyle Okumuş Hiçbir ilim adamı; şeriat adına kelle kesmeye, herhangi bir canlıyı öldürmeye, kadınlara zorla burka giydirmeye, kadınları köle yapmaya, kendine harem kurup cariye edinmeye onay vermez.
İslam dini böyle bir din değildir.
Tam tersi aydınlanmacı ve Güzel Ahlak Üzerine İnşa edilmiştir.
Suç varsa hukuki koşullarda adil ceza da olmalıdır.
Şeriatla yönetilen ülkelere bakarsak eğer; yönetim erki her daim güçlülerin ve bağnaz kafalı kişilerin elindedir.
Suçu da, suçluyu da belirleyen; sadece ve sadece kendileridir.
Kendilerini Haşa ALLAHIN yerine koymaya kadar işi götürenler, kurdukları bu kirli sisteme ’’ŞERİAT’’ adını koyarak İslam dinini katletmişler ve de şirke girmişlerdir.
Oysa İslam; GÜZEL AHLAK DİNİDİR.
Ve İSLAM peygamberi HZ Muhammet (SAV) BEN İLMİN ŞEHRİYİM ALİ KAPISIDIR DEMİŞTİR.
Yunusun dediği gibi
gelin barış olalım
işi kolay kılalım
sevelim sevilelim
dünya kimseye kalmaz.
nice saygılarımla
YORUMLAR
Şeriatla yönetilen ülkeleri kendileri yönetmiyorki çoğu ülkelerde olduğu gibi onların yöneticileri de sadece maşa.
Yazınızın hepsi çok doğru ama bu gerçeği de görmek lazım ülkelerin bir çoğu ingiliz ve yahudilerin sömürüsü altında farkında değiliz sömürü düzeni var büyük resme bakarsak.
Saygılar
MÜSLÜM BAYRAM
ben perdenin arkasını; ancak okuyarak bilgi sahibi olarak insanların görebileceğine işaret etmek istedim
çok çok anlamlı bir yorumdu
değerli katkınıza çok teşekkür eder
nice saygılarımı sunarım