- 244 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Anlamadım ...de.
Anlamadım ...de.
Anlamadım ...de...Kalp aynadır akıl aynadır...esmaya mesela Allahın ilmine...mesela Adaletine Rahmanlığına...
Allah beni bul...diyor...Hallac-ı mansur..."enel-hak" dedi zındık dediler...anlamadılar...İlahlık ilanı mı bu...Kur’an esma ile hallen der...insan aynadır aynada esma görülür ama sahib değil ayna ayna emanetçi...
Anlamadım ...de.
Allah beni bul...diyor...Vahhabi kafa bunu anlayamaz..."hz Alinin yüzüne bakmak ibadettir...kabeye bakmak ibadettir...Rabıta ve düşünmek hayal etmek...de.Zina edemezsin hz Aliyi düşünürsen...
Et Vahhabi anlamadım ...de.Anlamadım ...de.ey falan...ilim sınırsız...sendeki sınırlı...
Allah beni bul...diyor...Hz Ademe secde et"...yani hz Adem kıble kıble ile Allaha ulaş...Yer yüzünün halifesi bil hz Ademi beni bul.Beni böyle bulursun...Kibri zıt duyguları zıt fikirleri zıt halleri zıt innçları kıble bilme...beni bul.
Anlamadım ...de...Allah beni bul...diyor...de
Kabe taştan ve mimarı hz İbrahim aklın kalbin mimarı Allah...taş evden kabe oluyor da sınırsız bir yapı olan akıldan kalpten olmaz mı...Sınırsız ilim sınırsızlık akıldadır kalptedir..kalp ilmi kitap ilminden çoktur...Şeytan melekle kavga ediyor ve Allahın el-Galibliği bilinsin diye...değilse izin verilmezdi bu kavgaya...
Anlamadım ...de.
ey ateist...Anlamadım ...de.Ateistin "fabrika hatası sandığı kusurlu englli doğan çocuklar..."tıp ilmine hadim olalım diyedir...Bir zenginin evladı kusurlu doğar malını tıp ilmine bağışlasın ..diye...İlim kıymetli nesne...para seni coronadan korumaz ama aşı korur...yani tıp ilmi imdadına koşar...
Anlamadım ...de.
Hz Ebu Hureyreye bir çok ilim verildi...Tasavvuf ilmi de verildi yani...İstidadı olana Rasulüllah tasavvuf ilmi de verdi...Hikmetlidir işleri Allahın...Kur’an çelişkisizdir tasavvuf ilmi incelenirse Kur’anda da var ...Zıtların varlığı secdeyi gerektirir...hz Ademe secde et denildi meleklere ve şeytana...zıtları secde için var ama kibirliler secde etmedi...kavga kibrin meyvesi...secde vahdet ve birlik için elzem...Secde secde...zıtlar secdeyi gerektiriyor...der Kur’an...yani yaratılan yaratılana secdeye mecbur...On başıya on kişi secde etsin der Kur’an...
Anlamadım ...de.
Barışcı değil secdeci ol...kilise camie secdeye mecbur kavga bitsin istiyorsak...takvalıya muhlise secde itaat olmadıkça kavga bitmez...kibir yok edilmedikçe kilisenin kibri havranın kibri huzur olmayacak dünyada...Barış secde iledir...on başıyı baş kabul etsin on kişi...der Kur’an...böyle ayet yok deme...tefsir bu...
Anlamadım ...de.
Esma bir akla bir kalbe düştüyse...on başıdır yüz başıdır bin başıdır etkini derecesine göre o...Mantık bunu der Kur’an bunu der...Hangi ayette deme tefsir bu...Allah bir kuluna bütün insanlara halife olma istidadı verir..secde et...Allah istidad vermişse itaati de emretmiş bil...
Ey ateist ey Vahhabi ey ırkçı ey kibirli İstidadı olana secde et der Allah...Hz Ademe secde et...ayetinin tefsirini çöz...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.