- 861 Okunma
- 3 Yorum
- 3 Beğeni
-Yazısız-
Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız Yazısız
YORUMLAR
Simdi aşının 4. Dozu çıktı, onun karikatürü olsa gerek.
4 de yetmez beş bu tane
5 de yetmez 10 tane
Vur vur vur vur
Vur hemşirem vur..
Yekta Attila
Saygılarımla.
Bence "ben doğal gıdalar alıyorum. Benim aşıya ihtiyacım yok" diyordur,
Usta özlemişim karikatürlerini..
Selam ve <sevgiyle...
Yekta Attila
(Sözüm meclisten dışarı), insanlar bu konuda, yani kişinin kendi doktoru olması konusunda çok ihmalkar oluyorlar, hatta daha çok ve öncelikle tıbba değil değil kendilerini uyaran farklılaşmalara, anormalliklere dikkat etmeleri gerektiğini bilmiyorlar, yeri geldiğinde (deyim yerindeyse) frene basmıyorlar, kendilerine yasak/kısıtlama koymuyorlar, belli başlı ve hiçbir masrafı olmayan diyetleri, rejimleri, kürleri uygulamıyorlar ve bu arada meydana gelen olumlu değişimleri fark etmiyorlar...
Hatta, ne kadar kolay ve masrafsız olursa olsun, sadece irade göstermeleri beklenen durumlar için yapılan uyarıları bile bir nevi kasıt/düşmanlık gibi görebiliyorlar...
Yani, bütün dünya için geçerli ve kültürleri ele geçirmiş bir 'virüs' vardır ve bu (mecazi)virüs gerçek virüslere, mikroplara, bakterilere verimli bir ortam hazırlıyor: Hormonlu, GDO'lu, şekerli, rafine tuzlu, hatta suni gübre+tarım zehirleri ile 'yetiştirlmiş' sebzeler, meyveler...
Bunun bir de egsoz gazı, fabrika dumanı, suları zehirleyen atıkları elekktromanyetik dalgaları var...
Ustam... (mecazi) virüsün en büyük yıkımı ve/veya sonucu insanı çocuklaştırmasıdır... Bugünkü insan sevindirik olmuş, şımarmış, dolayısıyla ahlak nedir, erdem nedir asalet nedir, sorumluluk nedir bilmeyen, özgürlüğü başıboş eşeklik sanan, tüketebildiği ölçüde muteber olduğunu sanan, halbuki kasabının (televizyon reklamları) bıçağını yalayan bir koyun olduğunu bilmeyen, tatil köyünde tatil yaparsa yaşadığını, seçkinleştiğini sanan; seçkinliğin dostlukta, vefada, fedakarlıkta, nezakette, sadakatte, sabırda, uzlaşmada, özeleştiride, iyilikte, anlayışta...olduğunu bilmeyen bir yaratık...
Mesela...Taliban... İlan etse ya, garanti verse ya korkuya kapılmış milyonlarca insana, kimsenin canına, malına, ırzına, namusuna, işine, ekmeğine zarar verilmeyecek, aynı ülkenin insanlarıyız, kardeşiz, dostuz, hatta Müslümanız! diye... Yooo....İşte o virüs... O virüsün bilincinde olacaklar... Değilse, işte Müslümanlık da en büyük zararı ondan görüyor!...Tabii, Taliban nereden bilecek bunu... Halbuki emperyalizmin soytarısı olmuşlar, Amerika gidince zafere ulaştıklarını sanıyorlar... İşte, o 'virüs'ün en mutlu zamanıdir bu...
Nereden başladık, nereye geldik ustam...:)))
İlginiz, övgünüz için minnettarım ustam, ağabeyim...
Selam ve saygılarımla.
Yekta Attila
Saygılarımla.