- 294 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bu Gidiş Nereye ?
Her gün yüzlerce çoçuğun öldürüldüğü bu dünyada kimin vicdanı sızlıyor?
Sahi sizin bir vicdanınız varmıydı?
Ey insanlar öldürülen bu çoçukların evlerinden yurtlarından edilmiş milyonlarca insanın ahı arşı titretti sizin vicdanınız titretti mi?
Ülkesindeki savaştan kaçarken suda boğulan milyonlarca insanın acısını yüreğinizde hiç hissettiniz mi?
Aylan bebeğin ceseti kıyıya vurdu kaç gün sizin vicdanınız o kıyının dalgasıyla kıvrandı peki Aylan bebek gibi diğer çoçukların en vahşi şekilde katledilişi karşısında neden sesiniz çıkmıyor?
Ah Ortadoğu insan yaşamının bir hayvan kadar değerli olmadığı bir damla petrol kadar kıymeti olmadığı coğrafyanın sahipsiz yetim evlatları en vahşi şekilde ölmeniz yaşamanız hiçbir insanın yüreğini sızlatmıyor!
Sahi siz bu afet felaket bela musibetlerin suskunluğun bedeli olduğunu görmüyor musunuz? Bir virüs ki dünyayı kavuruyor Ortağodu da savaştan kaçıp evlerini terk etmiş sığınacak bir yer bulamayan insanların ahı gelip sizi bulmayacağını mı zannettiniz?
Ey Avrupa siz kapılarınızı savaştan kaçanlara kapadınız tüm kapıların Sahibi olan Allah sizi dört duvara mahkum etti hala anlamıyor musunuz?
Ey insanlık siz masum çoçukları katlettiniz şimdi başınıza öyle bir musibet geldi ki çoçuklara hiçbir tesir etmediği halde girdiği bünyeyi içten çürütüp yok eden bir virüs insanlığı yok ediyor hala akıllanmayacak mısınız?
Siz biz hepimiz tüm insanlık Ortağodu daki bu katliamları durduramadıkca üzerimizdeki lanet her geçen gün daha katmerli bir şekilde üzerimize yağmaya devam edecektir..
Artık öyle görünüyor ki Dünyanın neresinde olursa olsun bir insanın eline batan diken yüreğimizi incitmediği sürece lanetler üzerimizden eksik olmayacak..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.