- 482 Okunma
- 5 Yorum
- 4 Beğeni
GÖNÜL TEZGAHI...
İklimlerle uzlaşmıyor yüreğim ve ben bir yaz yağmuruna tav olmuşken…
Ah, içimdeki seyyah yürek ve sözcüklerin efkârı…
Al işte yine albastı yanaklarımı ve mahcup ve masum ve kırılgan bir düş’ ün şimendiferiyim ben.
Yufka yüreğimde sarılı düşler.
Dünümde saklı hicaz ve hazan ve gündeki mevcudiyetim ve yarınların da muadili iken yüreğimden en derinden geçen.
Sarmalında öykülerin.
Siması da tanıdık iken duyguların ve yılların.
Sinemde yangın arkamda dağ yanımda sağdıcım ve solumda aşk ve maviden mintanım ve kefal yüreğim ve kefil olduğum güzellikler ve asla balık hafızalı olmasam bile kefal gibi her söze inandığım.
Vurucu imler var dünümde ve günümde saklı hüzün ve muhalif olduğum yine kendim ve kendimsiz bir dünyanın da tadı olmayacağına inandığım.
Yine de tadım yok işte bu gün ve dün ve…
Yarına dokunamam şimdiden çünkü o kadar masum ve lekesiz ki hayallerim ve içimdeki semazen dışımdaki mizansen yüreğimde kıpraşan kelebekler ve çiçek bahçesi bellediğim hayallerim ve ölü dürtülerim.
İnsanlığın meali iken sevgi ve iyi niyet.
Düşlerse pek mübarek.
Seyyah yolcular ve saydam yürekler tezgâhı ise nasıl da bomboş belki de pazara düşmeli yolum ve kilo kilo muhabbet ve mutluluk doldurmalıyım fileme sonra da boca etmeliyim evrenin üstüne.
Pazar uzakta.
Dünlerse kırık.
Günüm de kırgın.
Yarınımda onarmayı düşündüğüm ruhum ve yüreğim ve bedenim ve zihnim.
Ah, ne ara kırıldım ben bin parçaya ve uyku tutmayan gözlerim neden yaşlı be azizim?
Hazan geçidi.
Yürekteki fetva.
Yalnızlığınsa mahsulü iken sözcükler ve kulağıma gelen yaftalar.
İnsan nasıl sever ki kendini hem durduk yere üstelik iyi niyetiyle saf tuttuğu masum dünyasında bile batarken o münafık gölgelere?
Başımı yasladığım Rabbim sonra annem ve dilimde Besmele yola düşmüşken başımsa öne düşmeden.
Kilitli bir günün öğleden sonrası ve yüreğimin çekmecesinden firar eden sözcükler ve aşkın da hulasası.
Hüznümse gergef.
Ruhum gevrek.
Dünüm silik.
Yarınım illa ki aydınlık.
Ve loş ışıklı sokaklarda dahi bir ışıldak gibi sunuyorum iç sesimi ve yoldan geçenler boş laflar nidalar ve alaylı yüzler artık kimse kimin kuyusunu kazan ve sevdiğim insanlardan dahi darbe aldığıma inanamamış olmalıyım ki hala dokunabiliyorum yakınımda uzağımda kim varsa ve kimlik derdim olmadan sayfaya serildiğim ve kalp gözümle ışıldayan kalemde saklı bir huzurun da davetiyesi ulaşmışken yüreğime ve günüme ve anıma.
Destansı bir gün ve ömür.
Derdest olduğum dünün kırgın mizacı.
Devasa bir rahmeti ise bahşeden Mevla’m ve salkım saçak yüreğimle serildiğim beyazlıktan başımı uzatıp da bakıyorum kuş misali ve işte sözcüklerimle ve sevgimle kanat açıyorum belki de tekim ben ruhu ile tavaf eden evreni bu yüzden eşleşmek istiyorum insanlarla ve yolculuğumu paylaşıyorum herkesle nerede ise ve kimse yüzüme gülüp arkamdan alay eden dokunmuyor artık ruhuma bense d/okuyorum iç sesimi ve dış sese artık itibar etmeden Rabbimle ve manevi dünya ile kurduğum iletişim sayesinde dünyanın malından mülkünden de çoktan geçmişken.
Kutsalı ömrün.
Kuralı varsa yaşamanın.
Kuram dışı iken sözcüklerim ve her lades dediğimde sobelendiğim o köşe başında ve solumdaki çırpınış ve işte sağdıcım iken kalemimle gezindiğim haletiruhiyeme de iyi gelen bir hadise silsilesi duygularıma kat çıktığım ve buruşuk ve doğaçlama iç sesimle hayallerimi ve umudumu en derinde saklı tuttuğum…
YORUMLAR
Gülüm Çamlısoy
Çok teşekkür ederim.
Selam ve dua ile
"Rabbimle ve manevi dünya ile kurduğum iletişim sayesinde dünyanın malından mülkünden de çoktan geçmişken."
İlahi bir huzura erişmek O nun anlattıklarını dinlemek. Vicdanına ses vermek her insana ayrı ayrı ilgi alaka gösterdiğini bilip hatalarını affetmek. O nurla konuşabilmek ve bize tepeden değil bizim her halimizde her zaman yanımızda olup bizi yanlış bırakmayan, bize mağrurla bakması gerekirken bizi sarıp sarmalayan öyle yüce öyle ulu öyle büyük bir Yaradanın sevgisine mazhar olup herseyden geçmek asıl olgunluktur. Tam teslimiyet olunca insan görür ki yaradan kendisine çok değer veriyor.
Tebrik ederim değerli üstadem,
Okumak güzeldi bu güzel ve ulvi düşünceleri
Sağlıcakla kalınız
Gülüm Çamlısoy
Samim bir sevgi.
Huzuruna çıktığımız ve de çıkacağımız Rabbimiz bizi donanımlı ve sevgiyle yaratmışken.
,Ulvi bir farkındalık ve de huzurun ta kendisi.
Çok teşekkür ederim engin yüreğinize.
Varlığımızla tescillediğimiz hiçliğimiz.
Bizi yoktan var eden Rabbimize şükürler olsun.
İyi niyetin ve samimi bir sevgi ve inancın yerini ne tutar ki?
Çok teşekkür ederim.
Sonsuz selam ve saygımla
Kutsalı ömrün.
Kuralı varsa yaşamanın.
Kuram dışı iken sözcüklerim ve her lades dediğimde sobelendiğim o köşe başında ve solumdaki çırpınış ve işte sağdıcım iken kalemimle gezindiğim haletiruhiyeme de iyi gelen bir hadise silsilesi duygularıma kat çıktığım ve buruşuk ve doğaçlama iç sesimle hayallerimi ve umudumu en derinde saklı tuttuğum…
Her satırı ayrı bir güzellikte alıp götüren düşündüren harika duygularla yazılmış paylaşım için kutluyorum tebrikler efendim.
En derin selam ve saygılarımla.
Gülüm Çamlısoy
Var olun.
Sonsuz selam ve saygımla
Gönül tezgahında kırpıklı ipliklerden dokusak da kilimlerimizi, renklerine aşina yüreklerimizde hep umudun çiçekleri açsın renk renk
Harika yazını kutlarım arkadaşım
Hayırlı sabahlar ☕☕☕☕☕
Gülüm Çamlısoy
Ay, açan çiçekler gibi yürek yürek.
Cansın.
Teşekkür ederim güzel yüreğine.
Sevgimle canımm arkadaşım.
Hayırlı günler hayırlı akşamlar.
Aydınlık yarınlar olsun ve gelsin her birimize
Devasa bir rahmeti ise bahşeden Mevla’m ve salkım saçak yüreğimle serildiğim beyazlıktan başımı uzatıp da bakıyorum kuş misali ve işte sözcüklerimle ve sevgimle kanat açıyorum belki de tekim ben ruhu ile tavaf eden evreni bu yüzden eşleşmek istiyorum insanlarla ve yolculuğumu paylaşıyorum herkesle nerede ise ve kimse yüzüme gülüp arkamdan alay eden dokunmuyor artık ruhuma bense d/okuyorum iç sesimi ve dış sese artık itibar etmeden Rabbimle ve manevi dünya ile kurduğum iletişim sayesinde dünyanın malından mülkünden de çoktan geçmişken.
Tam puan benden,,
Artık köleliğin bile dünyadan kalktığına inanmıyorum çünkü halen insan insanı kullanıyor ve değer vermiyor
Değişen sadece tarih oluyor kötülükse aynı kötülük
Güzel kaelmin kuşlar gibi şakısın,,
selamlar
Gülüm Çamlısoy
Birileri birileri sayesinde bahtiyar ve mutlu.
Kötümser bir tabloyu hak etmeyen dünya ama gerçekler de tek tek önümüzde.
Teşekkür ederim.
Yerle yeksan olmuş güven duygusu ve de çok uzağındayız huzurun ve mutluluğun bu yüzden detaylarla mutlu olmayı bilmeliyiz kimine göre kendimizi kandırıyor olsak da.
Selamlar.