- 211 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Suyu Üfleyip İçmek
Dünya dua üzerinedir denilir ve iyi niyetle, kalpten, ihlasla, inanarak yapılan duanın mutlak niyetinize ve isteğinize göre karşılık bulduğu görülür. Dua ettim ağrım hafifledi, kazadan beladan korundum, çocuğum işe yerleşti, dersinden başarılı oldu, evimiz ocağımız rızıklandı diyen insanlara rastlarsınız. Bunda hiç şüphe yok. El açılarak kalpten yapılan yakarış karşılık bulur ve size dilediğiniz, murat ettiğiniz şekilde tekrar döner.
...
İstismar edilmediği sürece yalnız. Okuyun Ayet-el Kürsi’yi, Nas, Felak ve Fatiha’yı arkasından güzel bir dua edin yaranıza merhem olur, hastaysanız, şifa bulur, ne muradınız varsa görürsünüz. Aracısız ve gizlice olmalı duanız. Aşikar yapılanı, birleri vasıtasıyla yakarılanı fayda vermez. Sizinle yaradan arasında olacak dua. Araya birilerini sokuşturmadan, suyu içip üflesin demeden, para talebinde bulunmadan.
...
Cinciler, üfürükçüler ve şaklabanlara itibar etmeden yapılması gerekir duanın. Onlara inanır ve kanarsanız, medet umarsanız, Allah’tan değil de bunlardan yardım beklerseniz yaradanın da gücüne gider. Doğrudan O’ndan isteyeceğinizi istismarcıdan isterseniz haşa haşa incitirsiniz, şirke girmiş olursunuz, küfre saplanırsınız. Yalnız gerçek din alimlerini bu tiplerden ayırmak gerekir. Onlar ne bu işe tevessül eder, ne de rıza gösterir.
Kemal SEYFİ
09.08.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.