- 360 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İLAHI ADALET...!!!
İLAHI ADALET...!!!
Fırat nehri kenarına bir yolcu gelir. Fırat nehrinden karşıya geçmek için bir kayıkçı ile anlaşır. Kayıkçı yolcuyu Fırat’ın karşı tarafına kayıkla geçirir. Yolcunun verecek parası yoktur. Kayıkçı yolcuyu anadan üryan soyar. Çırıl çıplak yapıp elbiselerini alıp bırakır adamı gider.
Yıllar sonra kayıkçının attı kaybolur. Atının izini sürer bir köye gider misafir olur. Atının çalındığını söyler. Ev sahibi buralara getirilmişse buluruz sen rahat ol der. Ev sahibi misafirine her türlü ikramda bulunur, bir hafta misafir eder. Atını bulur ve misafirini hediyelerle yolcu ederken, kayıkçı neden bana bu kadar ilgi alâka gösterdiğini sorar.
Ev sahibi bir şartla söylerim kabul edersen şartı mı? Kayıkçı kabulümdur der söyle. Ev sahibi söylediğimi köyüne gidince akşam komşuların gelince söyleyeceğine söz verirsen..? Kayıkçı evet söylerim der.
Ev sahibi ben şu tarihte Fırat nehri kenarında karşıya geçirip, param olmadığı için anadan üryan soyup elbisesini alıp bıraktığın adam benim der...!!!
Kayıkçı atını alıp köyüne gelince akşam evine gelen komşularına bu olayı anlatır.
(Not: kısa özet olarak olayı yazdım)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.