- 309 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Akletmek farkedistir 23
Mehmet efendi:nazlı bir kelebektim eskiden neye nazlisin diyorlardı.
Gün geldi nazımla çok insan avuttum kalbimde
Akif efendi;ben de çok güçlüydüm neye gücüne zarar gelir derlerdi.gucumle dünya devirdim zararda olan sen değilsin dediler.
Yunus efendi:güç ile naz birbiri ile zıt iki kavramdır.birini avucunda tut birini yakala yak aşka getir.
Mehmet efendi:aşka gelen maşuk aşıktan utanırsa aşk ehli olur aşıktan utanan imtihandan mahrum mudur?
Akif efendi:ister kızgın olsun çay semezanini devirsin.isterse ehli olsun tam destek masukla kaşık kıyaslayıp da tuttursun ici boş olan bir mevki ve makamda tutuşmazsa kendini avaredir gözumde..
Yunus efendi:maşuk nazıyla yakar gücüyle devirir bre ehil ermisler
Bir insana naz lazımdır hissiyatına bir kıbleye oturmak ehil eder insanı.
Çok lazımsa seni bir kaşıkçı ile yapıştıralım sabır dilinde mi olur
Akif efendi:kafa var kafa var kafa var bre ermişler girmişsiniz içine dünyanın aşk mi istersiniz bize de yollayın iki kibrit iki de mum.aşk ehliyiz evelallah..
Mehmet efendi:çok cok mucadele ettim seni aska getirmeye ama basaramadim.
Hele bir dilin dönsün hifzim yerindedir hırpalayıp durmayın yerinde.
Biz bize yeteriz evelallah
Yunus efendi;bana bak balık etrafta oynaşma elim sopa tutuyor ha ne görüyorsun kaputunda para bozdurup durmayin iki kelimeyi oynatmayin kafa nerde var akif efendi.?
Mehmet efendi;uçlu zar at oyna üstünde.. senin gibi kafadar nerde bulunur..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.