- 342 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hayatı Yaşamak
Siz zannediyor musunuz ki herkes hak ettiği hayatı yaşıyor?
Oldu olası felsefik sözleri sevmem eğer söylenmiş bir söz bize hayatın gerçeğini değil de kulağımıza hoş gelen fakat içi boş cümlelerden ibaretse zihnimizi kirletmememiz gerekir..
Sözün sönük veya parıltılı olması önemli değildir önemli olan sözün özü ve içeriğidir..
Çok sıklıkla duymuş olmalısınız hakikat ışığında çirkinliği belirgin olan şu sözü "herkes hak ettiğini yaşar" tekrar soruyorum herkes gerçekten hak ettiği hayatı yaşıyor mu? Hayır kimse hak ettiği hayatı yaşamıyor nice sahtekar dolandırıcı düzenbaz hilebaz zulümkar vefasız hain kalleş kalbi pislikten çöplüğe dönmüş insanlar dünya üzerinde rahat tasasız ekonomik rahatlık içinde yaşarken diğer yandan nice insanlar vardır ki hilebazlık sahtekarlık dolandırıcılık düzenbazlık gibi çirkin davranışları kalbinde ömrü boyunca barındırmamış olduğu halde dünya da hiçte rahat tasasız güzel bir hayat yaşamıyor bilakis böyle insanlar daha çok sıkıntılı bir yaşam sürmektedir..
İçi çirkinliklerden çöplüğe dönüşmüş insanlar hak ettiği hayatı yaşıyor mu?
İçi birbir çiçeklerle bahçeye dönüşmüş insanlar hak ettiğini yaşıyor mu?
Yeryüzüne bir bakın en zalim insanları gözünüzün önüne getirip işlemiş oldukları zulümleri düşünün bunlar hak ettiği hayatı yaşıyor mu?
Bir çok zalim yeryüzünde yaptıkları zulmün hesabını ufacık ödemeden göçüp gidiyor..
Bir çok dürüst insan da çektiği sıkıntıların karşılığını görmeden bu dünyadan göçüp gidiyor..
Anlaşılacağı üzere kimse bu dünyada hak ettiği hayatı yaşamıyor zalim zilleti masum izzeti yaşamadan gelip geçip gidiyor..
Yaşamın değil ölümün karşısında herkes hak ettiği muameleyi görecektik..
Dünyada değil Mahkeme-i kübrâda herkes hak ettiğini yaşayacaktır..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.