- 324 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sıradanlık perde olmasın sana...Kur'anla uyan...Kur'anla bak...Gafilsin...
Sıradanlık perde olmasın sana...Kur’anla uyan...Kur’anla bak...Gafilsin...
Elma ağaçtan değil hani hayretin...
İlaç içtim iyileştim deme ilaç şuursuz seni iyileştiremez der akıl ve kur’an...
Kalem roman yazdı deme o kalemi tutandı o romanı yazan
Evet...hani hayretin...
Karnın ağrıdı süt geçirdi...öyle mi..
Esmanın etkilerinin sahibi var...o etkileri çekince ilaç iyileştirmez olur...çalışman kazandırmaz olur...çalışma sebebti sadece...ilah değil...sebebler Allahın elinde...o etkiyi verdi almasını da bilir...
Sıradanlık perde olmasın sana...Kur’anla uyan...Kur’anla bak...Gafilsin...
Evet gafilsin...gizli de değil ama gafilsin akıl gözdü kör ettin aklı...mantıksızlığı seçtin çünkü şirke esirdin...sütü inekten bildin...arı bal yapamazdı vahyedildi...der Kur’an.ve de akıl...
Evet...Sıradanlık perde olmasın sana...Kur’anla uyan...Kur’anla bak...Gafilsin...
Esmanın etkilerini aklınla görebilirdin ve esmanın sahibi olan zatı arardın...tefekkürsüzsün ve gafil kaldın...akılsız gibisin ama aklın var...mantıksız halli ve eylemlisin ve inançlısın fikirlisin...Mantıksız fikirlerin...İlgilen bu olaylarla...kullan aklını...mantıklı eylemleri anla mantıklı hallerle hallen inan en ehven olanlar...ne az düşünüyorsun...Aklın nankörüsün hayvanlar gibisin neden...
Ülfet ve alışkınlık bir perdedir yırt o perdeyi...resim varsa çizen vardır...köprü varsa ustası vardır...Bahar varsa gönderen var...hayat varsa veren var...der akıl ve Kur’an...Kur’anlı olsun halin eylemin inancın fikrin...Bu nankörlük sonlansın artık
Sıradanlık perde olmasın sana...Kur’anla uyan...Kur’anla bak...Akılla uyan akılla bak Gafilsin...Aç gönlünü aklını artık...sebebler de aciz de...Sebeblik görevi onda emanet...yaradılan emanettir...sahibi gör...akılla bakan görür ve gaflet perdesini yırtar... tek akıl ve Kur’an perdeleri yırtar...çünkü Kur’an sınırsız ilmin meyvesi...ve Akıl her gizli yazıyı okuyan bir göz...kıymetlerini bil...Bu mantıksızlıktan kurtul artık...
Evet...Sıradanlık perde olmasın sana...Kur’anla uyan...Kur’anla bak...Gafilsin...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.