- 304 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kur'anı elimizden almak istiyorlar...
Kur’anı elimizden almak istiyorlar...
Kur’nı elimizden almadan bizi yenemeyeceklerini biliyorlar...İstanbulu fetih bize nasib oldu...o tarihde Akşemsiddin vardı Fatih oldu ateşli toplar döküldü...Allah akşemseddin olana İstanbulu nasib eder...Edebali olana Osmanlı devleti nasib olur...Hz Musaya ASA nasib olur...Irkını Allaha yakınlaştırana devlet olmak nasib olur...HAKİM sıfatının etkisidir bu
Kur’anı elimizden almak istiyorlar...
Duvara astık Kur’anı anlamadan okuduk...ilimsiz kaldık nasibsiz kaldık Kur’andan yıllar yılı...ve Osmanlı yıkıldı...Kur’anı anlamamak da Kur’anın elimizden çıkmasıdır...yaşamadık Kur’anı bu da Kur’anın elimizden çıkmasıdır...
Kur’anı elimizden almak istiyorlar...
Kalbimizde sevgisi hep oldu Kur’anın ama "savaş atları beslemedik..."ve Osmanlı yıkıldı...Fatihin topları da savaş atıdır...Asa verildi hz Musaya Akşemseddine ise ateşli toplar...ve İstanbul bizim oldu...dünya beşten büyük oldu...dünya devleti oldu İstanbulun fethiyle Osmanlı...
Kur’ana saygı onu yaşamaktır onunla hallenmektir eylemlenmektir onunla...Kur’anı sevgi onunla hallenmekle mümkün...hakkını ver o sevginin...
Evet...kur’anı anlayalım mealleri okuyalım tefsirleri okuyalım hiç değilse namazda okuduğumuz sureleri anlamaya çalışalım...Kur’anı sevmenin hakkını ver...
Kur’ana kulak verelim...:"İman edip salih ameller işleyenlere, kendileri için; içinden ırmaklar akan cennetler olduğunu müjdele. Cennetlerin meyvelerinden kendilerine her rızık verilişinde, ’Bu (tıpkı) daha önce (dünyada iken) bize verilen rızık!’ diyecekler. Hâlbuki bu rızık onlara (dünyadakine) benzer olarak verilmiştir. Onlar için orada tertemiz eşler de vardır. Onlar orada ebedi kalacaklardır." (Bakara/25)
Evet...işte ayet...koca Osmanlı yıkıldı..." Başınıza gelen her musibet kendi yapıp ettikleriniz yüzündendir; kaldı ki Allah birçoğunu da bağışlar."(Şuara/30)
Evet...koca Osmanlıyı yıktılar...şimdi de...Kur’anı elimizden almak istiyorlar...Budanmış Kur’an istiyorlar "Kur’anda namaz yok şu yok bu yok diyenler Kur’anı budamak istiyorlar...Mezheb düşmanlığı ile icma kıyas düşmanlığı ile tarsiri budadılar...Tefsir dağlardan büyük ciltlere sığmaz ama budadılar...aklı kovdular tefsirden...Kibri kovun kör korkuyu kovun şeytanlığı kovun akıl masum...Bilmi kovdular bilim masum...bilim diye yutturulan batılı kovun...
YORUMLAR
Kuran'ı elinizden alıp seçim meydanlarında sallıyorlar.
Bunu yapanlar da Fatih Sultan Mehmet'in kim benim savaşarak aldığım toprakları ecnebilere satarsa Allah'ın gazabına uğrasın bedduasına muhatap olanlardır.
Yine aynı kişiler Kuran'ın yasakladığı ne kadar eylem varsa hepsini din kisvesine büründürerek yapıyor. Sonra bir besmeleyle, camide bir namaz pozuyla hafızaları resetliyorlar. İşte bu kitle Kuran'ın Türkçe mealine dahi karşılar. Çünkü Kuran'ı bilinçli okuyan hiçbir Allah'ın kulu bu hırsız zalimlerin yalanlarına itibar etmeyecektir.
Kimse elimizden bir şey almıyor; biz veriyoruz.