- 576 Okunma
- 5 Yorum
- 2 Beğeni
15 Temmuz
Bir iktidarın teröristlere “ne istediniz de vermedik” itirafı başlığı altında bir millet vekilinin Meclis konuşmasında “Siz bunların kim olduğunu biliyormusunuz terörist bunlar” tespitinin görmezden gelinip, ordu için “kağıttan kaplan” fetö terör örgütü lideri için “mübarek adam, ona iftira atarsanız Allah sizi helak eder” diyen ve orduya peygamber ocağı bir orduya, kendisine süikast iddiası ile kumpas kurulmasına yardım ve yataklık eden bunun sonucu devletin mahrem bilgilerinin teröristlerin eline geçmesine sebebiyet veren bir hainin en başından bu teröristlere terörist diyen bir millet vekilini nasıl susturtduğu “gözleri vardır görmezler kulakları vardır duymazlar” aymazlığının bir milleti uçurumun kenarına nasıl bıraktığının ibret verici tarihidir.
“Milleti yine milletin azim ve kararlılığı kurtarmıştır” Bu destandan ne iktidar ne muhalefet kendine pay çıkarmasın. Hala o teröristlerle gaflet delalet hatta ihanet içerisinde iş birliği yaptıkları milletin gözünden kaçmamaktadır… Bu milletin mevcudiyetinin ve istikbalinin yegane amacı olan Türkiye Cumhuriyetinin, kaleleri cebren ve hile ile işgal edilmiş satılığı çıkarılmış ve talan edilmektedir… ülkenin dört bir yanında altın madeni işleten yabancı şirketler ülkenin orman ve su varlıklarını yok etmekte milletin canına musallat olmaktadır. İktidarın dahilinde iktidara sahip olanlar şahsi menfaatlerini müstevilerin siyasi emelleri ile birleştirmiş durumdalar. Millet fakir-u zaruret içinde harap ve bitap düşmüştür…
Damarlarının içinde bir kudret kalmasın diye İslamiyetten Cumhuriyete her türlü maneviyatın içini boşaltan bir siyasi iktidar tecavüzden cinayete hırsızlıktan adaletsizliğe bütün kurumları bulaştırmıştır. Buralarda iş tutan o tarikat bu cemaat şu sivil toplum örgütü görünüşlü teröristler Türk milletini açlık sınırının altında ölüme mahkum etmiştir.
Bütün bunların zirve olduğu güne de 15 Temmuz demokrasi bayramı demiştir. O günden bu güne hiç bir şey değişmemiştir. Hala devletin kurum ve kuruluşlarında bir takım teröristler yakalanıyor ve haber bültenlerine düşüyor.
Millet soruyor “madem sözünüzde sandıksınız neden bu teröristti teslim almıyorsunuz madem alacak kadar beceriniz yok ne diye koltuk işgal ediyorsunuz” Hadi kuldan utanmıyorsunuz şehitlere de mi saygınız yok Allahtan da mı korkmuyorsunuz. Hadi korkmuyorsunuz ne diye helallik istiyorsunuz…. Hakkı mı helal etmiyorum… Onurlu hiç bir insan bu kadar büyük bir utançla yaşayamaz… Bir helallik istiyorsanız peygamber ocağı bir orduya kurduğunuz kumpastan dolayı intihar eden insanlardan isteyin bakalım haklarını helal ediyorlar mı … 15 Temmuz riyakarların maskesinin düştüğü gündür…. Ve sadece bu milletin her türlü ahval ve şeraitde memleketlerine nasıl sahip çıktıkları gün…
Biraz utanmanız varsa meydanlarda pişmiş kelle gibi sırıtmak yerine milleti muasır medeniyetler gibi huzur bereket ve refah içerisinde yaşatmaya çalışın. yarın değil bu gün…
YORUMLAR
15 Temmuz üzerinden yıllar geçti terörist başı lideri için mübarek adam diyen yardım ve yataklık eden hain iktidar lideri için kral çıplak diye tehditler savuruyor bu terör işbirlikçisi gezi olaylarında bilin bakalım ülkeyi kan gölüne çevirmek için kime vekalet ediyordu.
Muhteşem!..Yurdumun semalarında saat 24.00 da semaları çınlatan salalar eşliğinde Yüce Allah'a yakarışımdır: ALLAHIM!..15 TEMMUZ darbesini yapanları, darbeyi yapanlara fırsat tanıyıp onları o kilit noktalara getirenleri,Türk Milletinin millilerini ayakları altına alanları,..iç ve diş düşmanlarla birlik olup çözüm süreci diye Ülkemi çıkılmaz labirentlere sokup hıncını yine milletten çıkaranları Kahhar isminle kahreyle..Aziz Şehitlerimize rahmet eyle..Gazilerimize ve Milletimize yaşama sevici ver.Ülkemizi dar boğazdan kısa surede kurtar.Düşmanlarımızı helak eyle...Amin...Amin..Amin..
Mekanın sahibi burada Atilla. Dağınıklık toparlanır, çöpler çöpe atılır. Bayram temizliği için kollar sivanir, örümcekler süpürülür.Bir sabah yine 30 Ağustos Zafer Bayramı için güne uyanılır. Milletimiz gerçek bir bayram için gururlanır. Yine o bayrak göndere çekilir,yine Mehmetçik bayramını bizimle paylaşır. Biz gökte uçan Türk yıldızlarını ayakta alkışlarız. Atam Kocatepe den Ege kıyılarını işaret eder ve biz yine İzmir de geldikleri gibi gidenleri uğurlarız. Yaptıklarımız yapacaklarımızın teminatıdır.
Atatürk'ün izinde mekan bizim ne de olsa. Takma kafana!
Sevgilerimle...