- 617 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AH ŞU BAZI KADINLAR...
Ah şu bazı bazı kadınlar… Hala “aşk “ denen adı var kendisi kayıp duyguya inanmaya devam ederler…Defalarca hüsrana da uğrasalar varlığına inanıp bu duygunun peşinden ısrarla koşarlar…Oysa bilmezler ki onların peşinden koştuğu bu duygu erkeklerin kadınları cinsel bağlamda kullanacakları hatta kullandıkları yolun adıdır bugün…
Sizi elde edene kadar en “adam” yüzlerini gösterirler size ….En romantik maskelerini takarlar, en sevimli ,en çekici adam oluverirler karşınızda.. Kendilerini size hayran bırakacak kadar ustalıkla oynarlar rollerini…
Siz onların gerçek yüzlerini gördüğünüzde iş işten çoktan geçmiş olur her zamanki gibi.. Etrafımız işte bu adamların sözde aşk yalanlarına inanan aşk mağduru kadın ve kızlarıyla dolu bugün ….
Bir türlü ikna edemiyoruz bu bazı kadın ve kızlarımızı ;isimleri farklı, versiyon aynı bu yalancı aşk adamlarının akıllarının iki bacak arası olduğuna…
“Seni seviyorum,sana aşığım” sözlerinden kaç adam sandıklarımız ölmüş bugün ki bundan sonra söyleyecekler ölsün değil mi ama??
Uyanın bayanlar adamların derdi aşk falan değil hepimizin malumudur sebep..E şimdi öyle yerlere gitse ya da alelade birisiyle birlikte olacak olsa bunun hastalığı var buna bağlı tehlikeleri var…Bir de uyanıklar ş….ler bu konuda…
Sen hala “beni seviyor bana aşık” derdindesin..Hay benim aşk mağduru kızım,bacım …..
Acele olarak kendine gelmen lazım …Sana aşık olup seni sevdiğini söyleyen adam seni nikahına alıp evinin gönlünün sultanı yapar
Seni sevdiğini aşık olduğunu söyleyen adamın derdi seni ilk fırsatta yatağa atmak olmaz…
Seni sevdiğini sana aşık olduğunu söyleyen adam bu sözlerinde samimi olsa bugün hala hayatında olurdu eşin olarak değil mi???
UYAN!
A benim hala aşk b….kuna manevi yaralarıyla baş etmeye çalışan hemcinsim…