sokak çocuğunun rüyası
--------dün rüyanda ne konuşuyordun soğuktan kafayı yedin sanırım
----- anlatsam inanman ki
-----anlat ta bakayım
----Gecenin bir yarısı ayazda dolaşan bir ben bir kaçta gece bekçisi .çoktan çekilmiş herkes bir köşeye, umutlarımı avucuma alıp adımlıyorum kaldırımları.kaldırımlar ise sert kaygan düşürme peşinde beni.
Eline ne geçecek onu da bilmiyorum. hani işine yarayacağını bir bilsem .düşmelerimin , bu hayatta birde kaldırımlar için düşerim.
Ağzımda eskiden kalma bir türkü yüreğimde ağıtlar. Mazlumu ezmekte sevinç naraları atan derebeyleri misali önümde kendini bir sağa bir sola ha düştü ha düşecek diye yürüyen, bir çakır keyif .en güçlü benim ulan diye naralar atmakta.
Ayazda damarlarıma kadar işledi hani denir ya iliklerime kadar üşüdüm niye kaldım ki bu saatlere ,sanki sokaklar ben bu gecede erken gittim diye ağlayacaklar
Yarın erkenden gideceğim evime of sıcak bir ev mutlu bir aile mis gibi yemekler beni bekliyor. Bense bu saate neymiş açık bir kahve varsa bir bardak çay daha içip gideyim diyorum.
Bu gün okulda öğretmenim, sizde bunun gibi ,olun bak ne kadar düzenli, ne kadar temiz, diye sınıfa örnek gösterdi.
Arka sıradaki kızda yan gözle kesiyor sanki beni aşık sanırsam zavallı öylede melül melül bakıyor ki.
Annemle babam ,oğlum istersen arabayı alda ,öyle git dışarısı soğuk demiş ti. keşke dinleseydim.
Bu günde ne çok yemek yedim ya rahatsız etti bak gidince sıcak bir duş alıp anneme ovdurayım biraz.
Şu üzerimdekilerin de modası geçti hani .yarın yeni şeyler almalı.
İşte evimdeyim
Düşündüğüm her şeyi yaptım yatağımda uyuyorum şimdi
---- bende aynı rüyayı görürüm bazen
köprü altlarında ki yada kuytulardaki viranelerde yatarken
YORUMLAR
olayın kurgusunda rüya ve gerçek birbirine karışmış sevgili arkadaşım.madem yazıyoruz o halde yazımızın biçemi üzerindede biraz itinalı olalım. edebiyat önemlidir.kelimeler kadar ne söylediği nasıl söylediğide önemlidir.nacizane eleştirilerim gönlümüzde aynı aslanın yatmasından.