- 226 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Seccade kuşu minare bülbülü yetmez...esma belli...
Seccade kuşu minare bülbülü yetmez...esma belli...
Seccade kuşu minare bülbülü yetmez...esma belli...Teknoloji uzmanı da gerekli ve hikmetli...
Allaha aşk esmanın tamamına hadimliktir...Esmaya hadim olan neden desteklenmesin...Hep HADİ sıfatına hadim olan mı desteklensin...Bu varlıkta zıtlar var ve zıtların her biri esmaya hadim...Kural ise şu...esmaya hadim olan desteği hak eder...
Allah müşrike neden destek vermesin...teknoloji ürettiriyor...Hadi ismi için de peygamber gönderiyor ve destekliyor...Esmaya hadim
Seccade kuşu minare bülbülü yetmez...esma belli...
Allah yarattıklarını destekler...ve esmasının tecelliğahı kılar...Akıl verir sıhhat verir...destekler ama melekleriyle sadece muhlis orduları destekler...adl sıfatının etkisini gözlemle desteklemesinde de...Desteklemez deme...abes yeremi yarattı onları...Cehennemde de eğitecek yani rab sıfatı etkin olacak cehennemde de cennette de...esması her yerde etkin olacak...esması için yarattı her yarattığını...yani hikmetli...En rızasına uygun olan peygamberlerdir ve büyük destek onlaradır...büyük haz onlaradır...bu varlıkta...
Seccade kuşu minare bülbülü yetmez...esma belli...Günahkar da lazım ve hikmetli...
Gaffardır...günahkar olmalı...Cehennem yaratmış affedilmeyecek günahlar işleyen elzem ve hikmetli...
Seccade kuşu minare bülbülü yetmez...esma belli...Küreselci yani sömürücü elzem...müslümana neden versin o da zani...zinaya harcıyor...sömürücüye verir...zinanın ne kadar zalim olduğunu anlar o zani müslüman...
Küreselci elzem...zani müslümana dünyada onları musallat eder...ve Kahrının etkisini zani müslüman daha dünyada tanır...hastalığından olmuştur...malından olmuştur zaniliği sebebiyle...ve de köleleşmiştir...karnını doyurmaktan acizdir zinası sebebiyle...vey faizciyle savaşmadığı için...
Seccade kuşu minare bülbülü yetmez...esma belli...Ebu cehil de elzem...Meleklerin yardımını hakketmeyen müslümanı ebu cehil ezmeli...Küreselci ezmeli...Neden ezildiğini sorsun o müslüman kendine ve meleklerin yardımını gören sahabenin ihlasına imrensin...Muradı ilahi belli...Peygamber varisi olanın peşinde BEDİRE hazırlansın...Her asırda ve her zamanda peygamber varisi var...Bazıları onlar ilahlaştı dese de onlar ilahlaşmadılar karalanıyorlar...sıradanlaştırılıyorlar...
Seccade kuşu minare bülbülü yetmez...bu varlığa...esma belli...esmaya hadimlik şart...seccade bülbülü teknoloji üretmekten haz almıyor...Zekat da fakirin hakkı diye teknoloji işinden haz alanlar İslam ülkelerinde desteklenmiyor...ama Allahın askeri çok...Küreselci teknolojiye yöneliyor ve o teknoloji ile seccade bülbülünü eziyor...Dünyada olduğunu anlasın semiz atlar beslesin...esmaya haim değil sadece seccade kuşusun bu dünya için yetersiz der aAllah o seccade bülbülüne...peygamberden ahlakı eksik almış o seccade bülbülü...esmanın tümüne hadim olmak ve hadim olacaklar yetiştirmeliydi...HAFIZ yetiştirmenin yetmediğini öğrenmeliydi...Küreselci onu ezecek ve seccade bülbülü ne oluyor diyecek ve kafası dank edecek...Peygamber ve Kur’an semiz atlar besle demişti ama ben sadece seccade ile yetindim...hatam bu diyecek...hatası için tevbe edecek...daha önce guru duyduğu o eksik yaşamı için tevbe edecek...İslam esmanın tümüne hadimliktir...bunu anla...değilse küreselci anlatır ama ezerek anlatır...Hata bir değil bin bizde...Allah aşkı esmaya hadimliğin kadardır...Şehadetin de...imanın da takvan da...seccade kuşu olmak takvalı olmak için yetmez...peygamber gibi olmalısın savaşmalısın...semiz atlar beslemelisin...Ashabın zenginleri sanki birer vakıftı...silah sanayi i için vakıf kurdun mu...evet hata bizde yığın yığın...Seccade kuşu minare bülbülü olmak yetmez...esma belli...
Esma belli İslam belli...Allaha aşk belli...Esmanın tümüne hadim ol...peygamberler esmanın tümüne hadimdi...hz Nuh gemi yapmıştı...hz Musaya asa verilmişti...İhlasa bile sarılmadık...tembellik ise diz boyu...Müslümanım demek de yetmez...şehadetin de yetmez...küreselci öğretecek bu hatalarını...Hata saymadığın hatalarını...Zere miktarı hatan cezasız kalmaz dedi Kur’an Bu varlık tanıtıldı Kur’anda...ama sen kulak tıkadın...zaman kötüleşti...Seccade kuşu minare bülbülü olman yetmez...Ashab-ı kehf mağaraya sığındı zamanımızda mağara da yetersiz küreselcinin zulmüne...coronayı salar üstümüze...Bu ceza yasak meyveye yaklaştığın içindir...Ashab-ı kehf gibi zalime diren ödülü var...Seccade kuşu minare bülbülü olmak cennet için de yetmez...Dünyayı cennet etmek için de çünkü esma belli...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.