- 406 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EMLAK DANIŞMANI OLDUM! AMAN KİMSELER DUYMASIN!!!
EMLAK DANIŞMANI OLDUM! AMAN KİMSELER DUYMASIN!
Anneme Reklamcı Olduğumu Söylemeyin.. Yazar: Jacgues Seguela dilimize 2014 yılında çevrilmiş ve kitabın ilk baskısını tanıtım bülteninde “Kendisine ödenen paralar karşılığında, tanıttığı markalar hakkında hep iyi şeyler söyleme alışkanlığı, reklamcıyı, kendisi hakkında hep iyi şeyler duyma isteğine iter. Tıpkı, Lamennais gibi sevilmeyi sever. Annem beni hiçbir zaman terk etmemiş olsa da, artık bu dünyada değil. Kavuştuğu düşünceler ve ruhlar dünyasında kendi kendine şöyle dediğini biliyorum: "Oğluma onun reklamcı olduğunu söylemeyin, ben onun büyük bir tüketim genelevinde piyanist olduğunu biliyorum."
Benimkisi Jacgues gibi olmasa da yazıya başlığı atarken nedense birden aklıma geliverdi. Kendi halinde okuyup, okuyup bir iki satır yazarken memleketim Bahçelide iki aya yakındır Emlak Danışmanlığı işine balıklama dalmış vaziyetteyim. Danışmanlık işinin %99 danışacak bireyleri beklemekle geçtiği için ofis masası üzerinde kitap okumaya çokça vakit kalmakta.
Şimdi ofis masası üzerinde okuduğum birkaç kitabı önereyim.
Birinci Kitap Can Dündar’ın "Lüsyen" i Şair-i Muazzamın Abdülhak Hamid Tarhan’ın yaşamını farklı ve belgesel tadında anlatmasıyla öne çıkıyor. Can Yayınlarından çıkan kitap "tarihe gizlenmiş bir aşk hikayesi" etrafında Osmanlının son dönemi ve genç Cumhuriyetin ilk yıllarındaki entelektüellerin yaşam biçimini tanıtması açısından da okunmaya değer. (541s.48.50TL)
2.kitap Mihri Belli "İnsanlar Tanıdım" Mihri Bellinin anıları Doğan Kitapçılıktan sunuluyor Mihri Belli "İnsanlar Tanıdım ‘da” kişisel tarihini yazmakla Türkiye tarihine ve içinde yer aldığı devrimci mücadele tarihi nede tanıklık ediyor. (1412s. 2 cilt 158TL)
3. Kitap "Piraye" Canan Tan’ın Kitabı Altın Kitaplar Yayınevi tarafından 10.kez okuyucusuyla buluşturuluyor. Bir solukta okunuyor. Diyarbakır şehrini görmeyenlerin biran önce Diyarbakır’ı göresini getirtecek denli usta işi bir roman, okumaya başladığın an okuyucusunu içine alıp son sayfasına kadar bırakmayan bir roman.(432s.39.50TL)
4.Kitap "Kan Kurumaz" Sami Özbil’in romanı Ceylan yayınlarından basımı yapılmış, "Soluk Soluğa" birinci romanıydı Kan Kurumaz ikinci romanı Sami Özbil eserlerini ağır cezaevi koşullarında üretmesi açısından da okunması gerekli yazarlarımızdan. (396s.28TL)
5.Kitapta Ceylan Yayınlarından Hasan Oğuz’un "Sınıf Felsefe İnsan" Postmodernizim ve Nietzsche Eleştirisi Alt başlığı ile okuyucuyla buluşturuluyor İnsanı aramak "insan olmak" yabancılaşmanın kökenlerini bulmamıza rehberlik edecek güzellikte bir çalışma Hasan Oğuz’un "İşçi Sınıfının Anatomisi" çalışmasında mutlak okunması gereken bir araştırma inceleme kitabı. Sınıf Felsefe İnsan "baş ucu kitabı" olacak nitelikte her an elimizin altında olması geren kitaplardan. (255s.26TL)
Günlerinizin okuyarak geçmesi dileğiyle sevgiyle kalın hoş çakalın. Şimdiden tüm inananların Kurban Bayramı Kutlarım. (Bayram demişken Kurban Bayramı vesilesi ile çocuklara harçlık yerine kitap armağan edin derim.
Göksel Rıza Özkan
Okur Yazar
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.