- 352 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Uzayda üretim başlasın
Gerçekten bazen düşünüyorum da, şu erkek denen mahlukları uzaya yollamak lazım. Koyun bir roketle ya da bir top güllesine fırlatın. Fırlatın anam fırlatın, tereddüde gerek yok. Gitsinler orda üresinler, uzaylı üretsinler. Onlar için fark etmez yeter ki dişi olsun, tek dişi kalmış canavar dahi olsa hiç fark etmez onlara.
Yani biz kadınların anlamakta güçlük çektiği yahut kabullenemediği bir şey var ki, bu cismi batacasıların akılları ve diğer duyu organları tek bir uzva hizmet eder ve bu uzuvda üremekten başka bir halta yaramaz.
Erkekte duygu yoktur kardeşim erkekte his arama. Ha bu yazan çizen ne romancılar ne şairler gelmişlerdir, geçmişlerdir diyeceksen oku.. Bak ne yazıyorlar onlarda..
"Oysa bir bardak su yetiyordu saçlarını ıslatmaya
Bir dilim ekmeğin bir iki zeytinin başınaydı doymamız
Seni bir kere öpsem ikinin hatırı kalıyordu
İki kere öpeyim desem üçün boynu bükük
Yüzünün bitip vücudunun başladığı yerde
Memelerin vardı memelerin kahramandı sonra
Sonrası iyilik güzellik."
Cemal süreya
"
Çoğul güzeldir. Yüzün dursun
(Yüzün ki bir halkın tarihine alınlık)
Daya ağzını kasığıma, sevgili suça
Gövdem, o cehennem, gövdende
— Sevgilim, sevişelim."
İlhan berk
"Bir kız buldu beni akşam üstünde
Bâkire değil ama kızmış
Allahına kadar
O ne memeler o
O ne uyluklar o
Ooo
Hele o engebesiz aşağlara
İnen o göbeği o
O müselles o müselles o
Hiç ağda görmemiş ayda
Allahıma güzel
İşte o zaman imana geldim"
Atilla İlhan
Örnekler çoğaltılabilir.. Bu kadarı anlamamıza kafidir ki, herşey apaçık ortada. Erkekler duyguyu kullanır. Kadınlar duyduğunu anlatır. Şiir neye yazılır? Kime yazılır? Aşığa değil mi? İşte bu cismi kuruyasıcalarda kadının yumuşak karnı ile onu aldatır. Sonra başkasıyla aldatır. Yalanlarıyla aldatır, dolanlarıyla aldatır. Aldatır da aldatır. Aldatmak onun kanında var. Birde derler ki, bizi cennetten kovduran şey için aklımıza giren ilk kadındı. Ha sizin aklınız hiç yalana, dolana çalışmıyordu öyle mi? Şöyle ki, kadında olan cesaretin, gücün gramı onlarda mevcut değildi. Neden ilk adım kadından bekleniyor ve son sözü erkek söylüyor hiç düşündünüz mü? Çünkü günahlarına bir keçi lazım. Evet o keçi bizler oluyoruz. Biz neler neler olmadık ki onların gözünde. Bize istedikleri etiketi yapıştırdılar.
Bir kadına tecavüz ediliyor bu gencecik bir kız çocuğu da olabiyor. Tecavüz yetmiyor birde kendini müdafaa hakkı, yaşam hakkı elinden alınıyor. Sonsuza kadar susturuluyor. Adam yaşıyor ama yalancının mumu yanana kadar. Sonra yakalanınca "kendi geldi, aklıma girdi" falan deniliyor. Bu pis uğurda öldüğü yetmezmiş gibi birde suçlu ve adını sayamadığım başka bir şey damgası vuruluyor. "ulan p. Senin aklın yok mu? Madem o suçlu ne diye öldürüyorsun?"
"hayır" diyor. "hayır ben öldürmek istemedim. İlk o bana saldırdı ben kendimi müdafaa ettim." aaa vay canına "Yusuf musun sen? Gömleğin mi yırtıldı? Ne adam mışsın iffetini koruyamamışsın tü kalıbına şu surata bak ya dünya da eşi benzeri yok!"
Tüm bunların üzerine birde hemcinsleri saldırıyor meftanın ardından "o kızın o saatte orda ne işi vardı? Bunun anası, babası yok mu? Öyle mini etek giyerse böyle olur. Ben kadın olduğum halde bakıyorum"
Vay teyzeme bak ya! Teyze sen ne ayaksın belli mi acaba kadınlardan hoşlanıyo olabilir misin? Sizin yetiştirdiğiniz çocuklar yüzünden bu kız o hale gelmiş olamaz mı? Belki bir adam yüzünden yollara düştü. Bakamadı kızına, karısına işe girdi, çalışmak zorunda kaldı. Yani malum kadınlar bu sıra erkeklerin iş yükünü almakla mükellef, ama erkekler kadınların iş yükünü almak zorunda hissetmiyor. Kadın çok yoruldu ben de biraz evde çalışayım demiyor. İş yerinde patronu bu kadındır çok iş vermeyeyim de eve erken gitsin demiyor demez çünkü az daha kalsın da gözümüz bayram etsin der. Otobüste, yolda adamlar bu kadındır rahatsız etmeyelim bakmayalım, yol verelim evine güvenle ulaştıralım demiyorlar Bi işaret versede atalım yatağa ordan olmadı toprağa diyorlar. Neden bu adamlar "adam" sandıklarımız yargılanmıyor toplumdan dışlanmıyorlar?
Alışılmış kalıplaşmış düşünceler var çünkü, topluma aşılanmış. "erkeğin nefsi zayıftır" "kadın yoldan çıkarır" "erkek her zaman özgürdür istediği saat dışarı çıkabilir, kadın gece yarısı dışarı çıkamaz çıkmışsa aranıyordur." "namus kadının sorumlu olduğu bir şeydir" "erkeği namussuz yapan kadındır" vb, VS..
Sonuç itibariyle bu pis nefsi kınıyorum kadının hakkına saygı duymayan. Onu bir eşya gibi gören. Bağırıp, dövüp düşlerine, gülüşlerine, yarınlarına bedenine tecavüz eden tüm erkeklerin soyu kurusun diyorum.
Soy sizin gibilerden gelecekse, ben o soyun ağacına tüküreyim. Dünya sizin gibiler yüzünden bu hale geldi.
...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.