- 283 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ne Der Ne Yaparız?
Başka yerde yok bunlar, ülkemizde yaşanan tutarsızlıklar.Ne yaparız ne deriz? "Yapmayacağınız şeyleri niçin söylüyorsunuz? " sorusuna uygun örnekler, Buyurun...
* Umumi tuvaletlerin çoğu bakımsız ve kirli. "Temizlik imandandır" deriz bir de.
*Bazıları çiftlikbank vb. oluşumlarda yorulmadan daha çok kazanma hırsıyla oltaya takıldılar. Örneği çok. "Kanaat zenginliktir" deriz bir de.
* En çok siyaset, futbol, ekonomi konuşanlar hiç birinde uzman değildir. "Bilmediğini bilmeyenden kork" deriz bir de.
*Kanunları, dini ve kutsal değerleri, Atatürk’ü istismar edenleri çok görürüz ve duyarız. "Gemisini yürüten kaptanmış" deriz bir de.*
* Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış diye şikayet ederiz. "Yalandan kim öldü?" deriz bir de!
*Millet olarak, çocukları terbiye etme konusunda pek cahiliz. Saldık çayıra mevla’m kayıra mantığıyla hareket eder, sonra "bu çocuk kime çekmiş?" deriz bir de.
*Türkiye’de kişi başına yıllık 7,2 kitap okunuyor. Günlük olarak kitap okuma aktivitesine ayrılan süre ise yaklaşık 7 dakika.TÜİK’in verilerine göre ise kitap okumanın Türk insanının ihtiyaç listesinde 235. sırada yer aldığı da belirtiliyor. (doğrulukpayı.com)"oku da adam ol" deriz bir de.
*Uzmanlara göre sağlıklı beslenmeye dikkat edilse hastaneler tıklım tıklım dolu olmazdı. "her şeyin başı sağlıktır" deriz bir de.
04.06.21
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.