- 189 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İkiz Teki Olmak
İkiz teki olmak farklı bir şey, kardeş olmanın da ötesinde bir şey. Düşünün bir aynı yaşta aynı boydasınız. Hem fiziksel hem de ruhsal anlamda aynı kulvardasınız. Biriniz ne hissediyor ve düşünüyorsanız diğeriniz de aynı şeyleri yaşıyorsunuz. Zaten dışardan karıştırılıyorsunuz. Aynı kişi sanılıyorsunuz. Duygu durumunuz aynı, hoşlandıklarınız ve nefret ettikleriniz aynı. Farklı bir durum ikiz olmak, iki ikizden biri olmak.
……………………………….
Ailenizde çevrenizde vardır ikiz olanlar. Görüp konuşuyorsunuz mutlak, yakından izliyorsunuz. Bir fikir ve kanaat besliyorsunuz. Günümüzde ikizliğin ötesine geçildi. Üçüzler dördüzler aşıldı. Yarım düzine geçildi. Son etap bir düzineye ulaşıldı. Nedendir bilinmez. İklimden çevreden midir, beslenmeden gıdadan mıdır, başka bir şeyden midir?
………………………………
İkizler için durum buysa çoklu ikizlerin durumu nasıldır acaba. Onların birbirini anlaması, biri üzülürken diğerinin ağlaması, biri sevinirken öbürünün üzülmesi ya da mutlu olması nasıl bir durumdur acaba. Büyümeleri ve büyütülmeleri de ayrı bir sorun. Kilogram olarak değil ancak gramlarla ifade edilen bir bedenle dünyaya gelinen, küvezde başlayan, zar zor süren bir yaşam. Hep gözlerin üzerinde olunduğu bir hayat. Zor bir yaşam.
Kemal SEYFİ
28.06.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.