- 588 Okunma
- 4 Yorum
- 2 Beğeni
DÜNYAYI KURTARIRSA ŞAİRLER KURTARIR
Şairler durumdur. Şairlerin gönlü Ak ve yüreği paktır. Şairlerin fesatlığı yoktur. Şairler sevgi, şevkat ve merhametli yürekleriyle içinden geleni mısralara nakşeder. Ve şairler gönül insanıdır. Onların lügatında kin, nefret ve garaz yoktur. Şairlerin yüreği hassastır. Şairler ince ruhudur. Şairler naif insanlardır. Ve şairler dizeleri ile insanlara huzur verir. Şairlerin yüreğinde asla kötülük yoktur. Onlar hep iyilik peşinde koşar, iyilik yapmayı sever ve hep iyi olmak için çaba gösterirler. Onun içindir ki şairler hep sevgi ve saygı görür bulunduğu ortama pozitif elektrik verirler. Nerede bir kötülük varsa işte o duruma ilk tepkiyi şairler verir.
İşte onun içindir ki çürüyen dünyanın hemen hemen kurtulma şansı kalmasa da son bir ümit dünyayı kurtarırsa şairler kurtarır.
YORUMLAR
Bence öyle birşey olsa hiç bilmediğimiz kaos türleri ortaya çıkar. :) Genellenemez belki ama birçok şair narsisisttir diyebiliriz. Çünkü şairler daha ziyade hayal dünyalarında yaşayan insanlardır. Kaldı ki baskın bir düşünce ve hayal dünyaları olmasa zaten şair olamazlar. Dış dünyanın gerçekliğini kabullenmekte ve ânı yaşamakta zorluk çekerler. Ânı yaşayamayan insanda ise kibir ve bencillik gibi duygular baskın hâle gelir.
Demişler ya "Keşke dünyayı şairler ve anneler yönetseydi" diye....Kaleminize sağlık...Bir kaç yazınızı okudum şiire ve şaire dair...Bazen okuduğumuz şiirlerdeki sözcükler beynimizde yer edip kelime yoksunluğu çektiğimiz anda bizimmiş gibi girebiliyor şiire, hoşgörü şart...Tabii takla attırdıysa da mücadele etmek lazım...
Demişler ya "Keşke dünyayı şairler ve anneler yönetseydi" diye....Kaleminize sağlık...Bir kaç yazınızı okudum şiire ve şaire dair...Bazen okuduğumuz şiirlerdeki sözcükler beynimizde yer edip kelime yoksunluğu çektiğimiz anda bizimmiş gibi girebiliyor şiire, hoşgörü şart...Tabii takla attırdıysa da mücadele etmek lazım...
Demişler ya "Keşke dünyayı şairler ve anneler yönetseydi" diye....Kaleminize sağlık...Bir kaç yazınızı okudum şiire ve şaire dair...Bazen okuduğumuz şiirlerdeki sözcükler beynimizde yer edip kelime yoksunluğu çektiğimiz anda bizimmiş gibi girebiliyor şiire, hoşgörü şart...Tabii takla attırdıysa da mücadele etmek lazım...Kaleminize sağlık.