Ayranınız Yok İçmeye Atınan Gidiyorsunuz Bilmem Nereye
Kendimizi de dahil ederek konuşalım yazalım. Konudan uzak tutmayalım. Öyle ki bazen hiç halimize bakmaz, imkanımız ve şartlarımız nedir test etmez, bizi güldürür mü yoksa süründürür mü düşünmez olmadık işe kalkarız. İmkanlarımız kısıtlı olduğu halde boyumuzdan büyük işe kalkışır ve sonrasında ezilir perişan oluruz. Sorun sıkıntı yaşarız.
……………………………
Düşünün bir bu tip bir mevzunuz oldu mu, hiç yeri ve gereği yokken kaldıramayacağınız bir yükün altına girdiniz mi, sonunda bir şeyler yaşadınız mı?
…………………………
Bu her kişi için geçerli bir husus değildir. Bu tipler özeldir. Ancak hemen hepimizin bir iki kez de olsa böyle tecrübelerimiz olmuştur. Elde avuçta olan, evde ocakta olan belli olduğu halde, hiç kaldıramayacağımız yükün altına girmişizdir. Bizler bir iki kez denemiş olabiliriz ancak bu tipler sürekli bu tarz yaşamın içerisindedirler.
…………………………..
Biraz kişilik meselesidir bu. Ölçülü olan ayağını yorganına göre uzatır. İmkanı ve şartları neyse ona göre vaziyet alır. Ya onlar, onların her anı maceradır. Hiç önünü sonunu düşünmez, ben bu yükün altından kalkabilir miyim, kalkamaz mıyım bakmaz balıklama dalar, her şeye atlar.
Kemal GÜL
09.06.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.