- 1622 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
Gözgöze ölmek nedir bilir misiniz?
Gözgöze ölmek nedir bilir misiniz?
Elinizden hiç gelir ancak,çok şey yapabilirsiniz ama aslında hiçtir yaptığınız.Bakarsınız birbirinize,anlarsınız sözcüklerin yetmeyeceğini,yüreğinizden seller akar ama gözlerinizde güneş ışıldar.Aşkınız ağlamasın diye susarsınız,sizin ağlamamanız için de aşkınız...
Bir şey,adını koyamadığınız daha doğrusu koymak istemediğiniz bir şey yakar kalbinizi,düşüncelerinizi,hisleriniz,anılarınızı,anlarınızı...
Yaşarsınız ve ölürsünüz bu yaşadıklarınızdan,ama koskoca bir hiçtir elinizden gelen.
Çaresizsinizdir.
Herşeyi seversiniz yaşamdan nefret ederken,öyle bakarsınız elinizden uçup gideceklere.Sarılırsınız dualara,yalvarırsınız inandığınız herneyse.Aşkınızla,sevginizle,acılarınızla,umutlarınızla ve korkularınızla koskocaman bir insansınızdır ama o an minnacık bir kula dönüşürsünüz.
Dalarsınız aşkınızın gözlerine bakışlarınızla anlatırsınız ona ölümü,korkma dersiniz,ben seni asla bırakmam dersiniz,bulunacak bir çare dersiniz ve bilirsiniz yalan olduğunu tüm bunların aman yarabbi o ne acıdır...Artık duygusal değil fiziksel acı çekersiniz.Nerde o kocaman insan???????
Uyumazsınız ki aşkınızla bir saniye daha fazla olabilmek için,kimseleri dinlemezsiniz aşkınızın sesi kulaklarınızdan silinmesin diye,bakmazsınız,görmezsiniz...
Hep aşkınızı seversiniz,tenini koklarsınız,elini ayağını öpersiniz,dudaklarını öpersiniz,gözlerini öpersiniz,gözündeki yaşları silersiniz dudaklarınızla.
Romanlarda yazan o duyguyu yakından yaşarsınız gerçekten kelimeler düğümlenir boğazınızda.
Elele tutuşursunuz,aşkınız hep sizi çağırır,hep sizi gömek ister,hep konuşmak,bakışmak ve dertleşmek istersiniz.Ama aşkınız hastadır,anlatamazsınız ona kendinizi...Birbirinize ihtiyacınız vardır hayatta kalabilmek için ah ne acıdır o ...
Kocamaaaann,acı dolu,aşk dolu bir sene boyunca gözgöze öldük aşkımla.Ama onun öldüğünü öğrendiğim an kocaman bir seneden daha kocamandı.Duygularım ve kalbim kilitlenmişti artık.
Ah ne acıdır bilemezsiniz...
Anlatamam ki.
YORUMLAR
Göz göze ölmek; Yolum vuslata vardı.,
Tut ellerimi vedalaşalım gayrı, dercesine.,
Seninle olmak., Lâ yüselliğin bile iftihardı.,
Veda., Mahşerde buluşalım! dercesine..,
Göz göze olmak.,
Sonra, göz göze ölmek.,
Gönül perdah çekip haykıranda.,
Güzin nura dönerken, ecele ramak kala.,
Hatıralar buharlaşır, afakın tüllenir düdende.,
Tomurcuklar yaprak döker, didar-ı pak mualla.,
Ömür serdedilmişken, penahı güdende.,
Hüzünlenir felekler, eyvah!.,
İçtimadır o demde.,
Sen gel, veda zamanı.,
Irgatlığımı sor bana, neden? de.,
Nevrim, bütün renkleri koynuna çalar bedende.,
Bende derman nafile., Ey sevgili ne varsa hepsi sende.,
Bir rahle burkulup, kalplerin telifini telkin versem ve.,
Sonrasında dua., Hayra aman temennilere.,
Hayat dilenen İlahi yalvarışlarıma.,
Dudaklarında gam zannetmem!
Yaşama, amin de.,
Dil, firaka nişan koymaktan bizar.,
Aşinalık, bebeklikteki ninnilere gibi.,
Uykulara başını koymak isterken Gülizar.,
Mahmur bakışlarla geçer, menakıbı.,
Göz göze olmak, son iftihardı.,
Allahaısmarladık, derecesinde..,
Mehmet Sani Özel
26.02.2007
mehsani tarafından 2/26/2007 2:04:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
hocam hoşgeldiniz siteye...
yaşadığınız acıyı o kadar canlı anlatmışsınız ki
"korkma dersiniz,ben seni asla bırakmam dersiniz,bulunacak bir çare dersiniz ve bilirsiniz yalan olduğunu tüm bunların aman yarabbi o ne acıdır...Artık duygusal değil fiziksel acı çekersiniz"
annemi kaybettiğimde yaşadığım anlar geldi aklıma...
gözlerim bir kez daha doldu...
çok etkileyici bir yazı.
diyecek çok fazla şey yok...
günün yazısı olacak yeni yazılarda buluşmak dileğiyle...