- 318 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ahlak, Dürüstlük Vesaire
Diziler
Çarpık ilişkileri konu edinmiş dizilere talep var ki reytingi yüksek olmasından "sadakatsiz, yaprak dökümü, aşk-ı memnu" vb. RTÜK’ün yaptırımlarına rağmen devam ediyor. Sanıyorum demokratik özgürlük gereği tamamen yasaklanmıyor. Neticede özellikle çocukların zihinleri, ekranda sıkça gördükleri ahlak normlarıyla uyuşmayan, misal olarak evlilik dışı birlikte yaşama gibi olayları zamanla "normal şeyler" diye kabul edecek. Sadece ekranlar değil konu, İnternet kullanımında çocuklar ne durumdadır? Aileler onları yeterince kontrol altında tutuyor mu?
Eskiden batıcılık tartışmaları söz konusu olunca bir kesim "Batı’nın teknolojisini alalım, ama ahlakını değil" derlerdi. Öyle olmadı tabi. Adamlar bir şeyler icat edip sana satıyorsa onların hayat tarzına da adapte oluyorsun.
*
Yavaşşş
Dinamit programdında bir TV programını izlerken Ankara Belediye Meclis Salonunu’da sanırım ismi Murat Köse idi, şöyle dedi :
-Korkmayın, basın mensuplarını içeri alalım.
Bunun üzerine başkan ona döndü ve tehdit üslubuyla cevap verdi:
-Senden neden korkacağız? Gazeteciyim diye girer biri, ağzını yüzünü dağıtır!
Kürsüde konuşan cevap veremedi. o Şöyle diyebilirdi:
-Doğru, ben korkulacak biri değilim, korkutulacak biri de değilim. Fakat sen gerçeklerin ortaya çıkmasından mı korkuyorsun?
*
Gaybubet
Sözlük anlamı bulunmayış, yok oluştur. Fetö gaybubet evlerini "güvenli ev" anlamında kullanmış.
Darbe gişiminden bugüne neredeyse altı yıl geçmiş iken bazı üyelerinin ulaşılan son bigilerle gaybubet evlerine operasyon yapılması, şüphelilerin yakalanması haberlerini okuyoruz.
Türkiye’yi ele geçirmek isteyenlere hizmet eden mankurtların yeniden yapılanma girişimleri içinde oldukları dikkat çekici.
Haziran 2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.