- 232 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ateistler bilmi şirke kullanıyor...Dur de.
Ateistler bilmi şirke kullanıyor...Dur de.
Esma etkilerini öğreten her şey okunmalıdır...çünkü Kur’an tefsiridir.Bu varlık da tefsirdir...Müsbet bilim de.ateistler bilmi şirke kullanıyor...
Nereye gidiyoruz...sorusuna cevab arasalar ateistler bilmin tefsir olduğunu görecektir...
Sosyolojinin, psikolojinin, biyolojinin ..."nereye gidiyoruz..."sorusunu soranlar tefsir olduğunu görecektir...
Aklı secde için kullananlar...Tarihi olayların esma öğretmeni olduğunu esmanın etkilerinin meyvesi olduğunu görecektir...Tarih secdeyi öğütler...
Müsbet bilmin teorileri de tefsirdir...Hep tartışılmalı.İslam Fıkhı derki bu konuda iki görüş var..Allahla bilmin bağını red küfür...Allahın ilmidir bu varlıktan zuhur eden...bilim de Allaha bağa zorlar insanı...Bu varlığı inceleyen her bilim dalı şirke değil esma öğretilerine hadimdir...esmanın etkileridir bu varlıktan fışkıran...bilim Allahı buldurur...ateislerin de gücü yetmeyecektir ve bunu engelleyemeyecekler bir gün...
Bu varlık esmanın etkilerinin meyvesidir ve Var olan her şey tasdikçisidir Kur’anın...doğru algılanırsa ama ateisler yanlış algılanmaları için gayretteler...Her müşrik de bu gayret var..zamanımız müslümanı ise küs ...ama müsbet ilme küsmemeliyiz yanlış algılara küsmeliyiz...görmez misin fıkıhta...tefsirde...de yani her ilimde her bilimde yanlış algılar var...faydalılarını seç karşıtlarını at çöpe FURKAN ol küsmeyi bırak...Bak işte...Herkes peygamberi ve mürşidini menfaatine göre tanıtmış.hz İsa için o ilah diyen menfaati için demiş...Peygamberimiz fakir değil...de secdeni artırıcı algıla peygamberi...Tefsir etmesini bilemedik ki var olanları...Deneyle elde edilen bilgiler de esmanın öğretmenidir...Esma zuhur ediyor bu varlıktan...bu varlık şahid olmak için var edildi.."gizli hazineydim bilinmek istedim ve yarattımın "manası bu...şahid olmak için var her var olan...ama kalpler secdeyi seçmişse bu şahidleri görecek ve şahidliklerini duyacak...İnsan secdeyi seçmeyerek bu şahidliği inkar ediyor...ama cehennem ilaç olacak onlara da ve onlarda derece derece vakıf olacaklar bu şahidliğe...çünkü adl sıfatının etkisiyle her var edilenin esmadan payı derece derece...
Evet her şey tasdikçisidir Kur’anın secdeyi seçmeyen kendine gizler bu şahitlikleri...yani akletmemiş olurlar...secde amaçlı olmayan secdeyi seçmeyen bilim adamlarına gizlidir bu şahidlik ama bize sosyoloji Psikoloji ...biyoloji...şahitlerle ve şahitliklerle dolu...ateistler bile engel olamaz uyanmamıza bir sınırdan sonra...Sadece Kur’an değil her varlık uyarıcı...her bilgi her bilim uyarıcı secdeyi seçene seçmeyene ise cehennem seçtirecek secdeyi...secdeyi seç kainat konuşsun seninle istiyorsan...Yunus ne dedi" dağlar ile taşlar ile çağırayım mevlam seni..."
Müsbet ilim bize Kur’an tefsiridir...itaatimizi artırır...Bu varlık esmanın meyvesidir ve Kur’anın tefsiridir...Öğretmenidir secdeyi seçenin...bilim şirke de secdeye de vasıtadır...ateistlerin şirkini artırıyor...secdeyi seçenin itaatini...yani Allahla bağını...Allahtan özgür bir varlık yok bu varlıkta...
İnanmayanlarla kavgamız olmalı müsbet ilim sahasında da...Kur’an bu görevi yüklemiş bize işte ayet:İnkâr edenler, gökler ve yer bitişik iken onları ayırdığımızı ve her canlıyı sudan yarattığımızı görmezler mi? Hâlâ inanmayacaklar mı?"Enbiya/30)secdeyi seçen akıl asiliği seçen akılla astronomik alanda ve biyolojik alanda kavga vermeli ayıklamalı yanlış algıları her alanda...sadece tefsirde ve fıkıhta ayıklama yetmez...Küsme ve göreve sarıl ey secdeyi seçen psikoloji sahasında psikolojiyi cinsellikle izah edeni sustur...Biyoloji sahasında evrimciyi sustur...secdeye hadim ol...yık bozguncuların algılarını...
Evet her şey tasdikçisidir Kur’anın secdeyi seçmeyen kendine gizler bu şahitlikleri...müsbet ilim de tefsirdir...kutsal bir sahadır müsbet ilim sahası da...Kur’an ile secdeyi seçen akıl ile her ilmi sahada var ol...Ateistler bilmi şirke kullanıyor...Dur de.
Kabuğu kırılan meyvenin özü de bozulur "Kur’anla yetinelim "din sadece bu...deme.İlimle ve bilimle ilgili her sahada her meydanda asker ol...Tefsir bozulursa sıra Kur’ana gelmiştir...bil bunu..Kur’anın mesajını korumak isteyen tefsiri de korusun...Tek onun mesajında rahmet var insana...
Tek Kur’anda şifa...tek onun yanıltmayan tefsirinde şifa... doğru anlaşılan mesajında şifa...Sosyoloji psikoloji biyoloji...onun doğru tefsiri haline gelinceye kadar kavga et değilse bu kavgayı ayetler yanlışa kullanılırken şeytani amaçlara kullanılırken vermek zorunda kalırsın...Hendek savaşının hendeğini Kur’anın değil ta tefsirinin etrafına kaz...hepsi senin kutsalındır...Hadis icma kıyas da senin kutsalındır hatta sosyoloji psikoloji biyoloji bile kutsalındır onları da kutsal say onları da Kur’an tefsiri say...ve hendek savaşının yani savunma savaşının hendeğini oraya kaz...ataiste geçit verme...ayetlere saldıracaklardır tefsir sahasının sınırlarından geçer geçmez...
Evet...Tek Kur’anda şifa...tek onun yanıltmayan tefsirinde şifa...şeytanlığa hadimliğe kapı kapatan tefsirinde ...Ateistler bilmi şirke kullanıyor...Dur de.ey Aklı secde için kullananlar...ey düşünmeleri tefekkür olanlar ey Kur’anı tertille okuyanlar...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.