- 725 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Covid 19
15 Haziran Salı günü sabah boğazımda bir kızarıklık farkettim kabarık bir kızarıklıktı... Korona olabileceğini düşünmüyordum çünkü baya iyi hissediyordum işyerine gittiğimde birkaç arkadaşla konuştuk ve tedbiren de olsa testi yapmam gerektiğine karar verdim . İdari personellerden de müsade isteyerek test yapmaya gittim. Test anlatıldığı gibi korkunç değil baya basit bir test ağız ve burundan numune alınıyor can falanda yakmıyor . Testi verdim ben hala hissediyorum müdür yardimcimizi aradım bana test sonucu çıkana kadar işyerine gelme dedi eve geçtim kıyafetlerimi bile değişmedim o kadar covid olmadığıma inanıyorum ama yarım saatte birde test çıkmışmı diye bakıyorum saat 13.50 de verdiğim test 18.39 gibi bi saatte sonuçlandı POZİTİF 🤦internette kontrol etmekle beni aramaları bir oldu neredesiniz evden çıkmayın nasıl hissediyorsunuz falan diye sordular . Bende pozitif ben covidliyim demek değilmi diye sorup emin olmak istiyorum 🤦 O sabaha kadar hiçbir rahatsızlık hissetmemiştim. Gece saatlerine kadarda hissetmedim gece yatmadan önce midem bulandı ve başım dönmeye başladı gece boyunca da devam etti .Belirtileri neredeyse hiç hissetmiyorken bir anda tüm belirtiler gün yüzüne çıktı . Başım dönüyor midem bulanıyor kas ağrım var ayakta duramıyorum üşüyorum terliyorum yemek yiyemiyorum su içemiyorum ertesi gün bütün belirtilerle savaşım başladı.Uyanir uyanmaz aç karnimla mide bulantısı hissettim çok siddetliydi kas ağrısı yaptı ardından ağrı kesici almam gerekti kas ağrısı için. Sevgili ablam ona minnettar im beni yemeye zorladığı için dört beş defa kahvaltı tabağını bitirmek için yeltendirdi beni ben her bı kaç lokmadan sonra kusmamak için yatağıma geçip bı yarım saat dinlenip tekrar yemeye çalışıyordum. Şiddetli baş dönmesi ve mide bulantısı vardı gün boyunca yatağa yapıştım. Covid için verilen ilacı kullandım ve kullandığım gibi olumlu yönde etkisini hissettim . Rennie çiğneme tableti de kullandım ama pek işe yaramadı.
Bir arkadaşım abur cubur ve tatlıdan uzak durmamı söyledi onu dinledim beni uyarmasının sebebi abur cubur u sevdiğimi bilmesi😅 bol bol meyve sebze limon limonlu içecekler pekmez yoğurt sarımsak soğan protein aldım. Şuan dördüncü gündeyim daha iyi hissediyordum yine hafif baş dönmesi var ama rahatsız etmiyor ilk günkü kadar mide bulantım kalmadı kas ağrım hafifledi. Çok sık olmasa da arada öksürüyorum ama bu süreçte bu kadarı çok normal . Şanslı olduğum kısım erken farkında olmam . Dilerim kimse ihtiyaç duymaz ama benim covid maceram böyle işte .Komik tarafı kasiyer olarak çalışan ben aşı sırasının geldiği ilk gün covid e yakalandım yani onca zaman bana mucize gibi bakan ecdadim bile şaşırdı kaldı bünyenim seçtiği tarihe de bakın. Şanslı tarafım o hafta ailemin yanımda olmaması ve benim görüşme planlarımı ertelemiş olmam. Sağlıklı günler...🎶🎶❤️🎶🎶
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.