- 394 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
DEVLET VARKEN KİŞİLER VE TOPLULUKLAR ADALETİ SAĞLAMAYA KALKMAMALIDIR.
Kıymetli arkadaşlarım ve dostlarım.
Siyasi, adli, ekonomik, ve sosyal olaylarla ilgili olumsuzluklar nedeni ile, toplum psikolojisine ve kışkırtıcı kişilerin tahrikleri ile kitle halinde, meydan ve caddelerde kavga, kargaşa, izinsiz nümayiş gibi olaylara istemsiz ve ya bilerek katılabilirsiniz.
Bireysel tepkilerinizi anlıyorum...
En az sizin kadar da bu yaşadığımız müessif ve lanet olaylara bende kızıyorum...
Lakin zaman akılla ve sabırla hareket etme zamanıdır.
Bu topraklar savaş arenasıdır.
Tarih boyunca da bu sürmüştür ve sürecektir.
Savaş sadece cephede olmaz bilirsiniz..
Psikolojik savaş en önemlilerindendir.
Kara propaganda ise en etkili olanıdır.
Milletimizin direnci ve asabı yıpratılmaya çalışılıyor..
Dikkatli ve dirençli olmak gerekir.
Devletin dışında hiç kimse ve kurum savaşı yönetmeye kalkışmamalı ve savaş tahrikçiliği yapmamalıdır.
Devletimizin kurumları görevinin başında olduğunda kimse fevri davranış ve uygulamalarla kimseyi kışkırtıp hukuk dışı davranış göstermemelidir.
Aksi haller suç unsuru olur ve kanuni müeyyidesi vardır.
Biz bireyler sokakta yapacağımız protesto ve eylemlerde daima hukuk izin verdiği kadar davranış göstermek zorundayız.
Zaman itidalle ve akılla hareket etme ve davranış sergileme zamanıdır..
Hiç bir fiilimiz le toplumu ajite edecek tutum ve davranış sergilememiz lazım.
Ben yıllarımı terörle mücadelede geçirdim.
Sokakta asla bir şey çözüme ulaşmaz.
Devletimizin meşru makamlarında ki görevlilere ait şikayet varsa hukuk yolu açıktır.
Sosyal medya üzerinden bir kaç yüz arkadaşımıza milli duygu ve hislerimizin deklere edilmesi milli bir sorunumuz olan terörle mücadeleye ne kadar katkısı olabilir?
Demem odur ki yetkisiz ve etkisiz durumda ki kişilerin klavye başında ki yazdığı çizdiği her şeyi çok iyi düşünüp fayda ve zararını çok iyi hesap edip yapmalıdır.
Kaş yaparken göz çıkarmanın anlamsızlığını yaşamayalım.
Hiç aklımızdan çıkarmayacağımız bir gerçeği ifade ediyorum..
MİLLET FERTLERİ DEVLETİNİN KANUNLARINA UYDUĞU MÜDDETÇE VATANDAŞ OLUR...AKSİ DAVRANAN TERÖRİST VE ANARŞİST MUAMELESİ GÖRÜR VE VATANDAŞLIK VASFINI KAYBEDER...BU KONUDA Kİ SON SÖZÜM DE BUDUR...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.