- 286 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kol Kırılır Yen İçinde Kalır
İçerde ne tip sorun sıkıntı olursa olsun, ne tür atışma tartışma, zıtlaşma, huzursuzluk olursa olsun bu asla dışarı sızmamalıdır. Kol kırılsa bile yen içinde kalmalıdır.
...
İçeriden kasıt her türlü olanı. Aile, kurum, kurul, meclis, konsey, komite. Sayılabilir eklenebilir bunlara. Devlet, dernek, birlik. Aklınıza gelebilecek olan her türlü organizasyon, oluşum.
...
İçerdeki bir dışarı sızmaya görsün. Lafınız ortaya düşmeye versin, derleyip toplamak zordur. Eski günlere dönmek zordur. Asla tasvip etmemekle birlikte tartışın, vurun kırın, birbirinizi öldüresiye dövün ama bunları hiç bir şekilde başkalarına anlatmayın. Üçüncü kişileri aranıza katmayın, meselenize dahil etmeyin.
...
Karı koca meselesi, yöneten yönetilen meselesi, üst ast, hoca cemaat, öğretmen öğrenci meselesi dışarı aksettiğinde sorun çözülür diye beklemeyin, bunu umut etmeyin. Bu durumda eski günlerinizi arar, yaptığınıza bin pişman olursunuz.
...
Uzun ömürlü aileler, oluşum ve organizasyonlar sır tutmayı bilen, her sorunu kendi içerisinde çözenlerdir. Sabır gösterip olayı zamana yaymayı, süreç içerisinde atlatmayı başarabilenlerdir.
Kemal SEYFİ
08.06.2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.