- 233 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Psikolojik hastalıktır..."Allahu A'lem dememek.."
Psikolojik hastalıktır..."Allahu A’lem dememek.."
Ayet = tefsir mi...Tefsir sınırsızı sınarlamadır Allahu A’lem de...Kibirdir.her kibir ilahlaşmadır...Cüz’i irade "İlahlaşmayı da irade eder...Hz Adem "Bakilik...ölümsüzlük istedi şeytanın yanıtması buydu.Yasak meyve buydu...esma halliyim de ama ilahım deme...Hz Adem cennetten çıkarılır bu zelle üzerine...Tek doğru benim mezhebim...deme tek doğru benim tarikatim ...de deme tek doğru falanca tefsiir de deme...Tek doğru Allah katındadır...Beşere vahiyde gelse tek doğruya erişemez.hz Ademe vahiy gelmişti ama şeytan yanılttı...Vahiy tek doğru vermez beşerin eline...derece derece lütfedilir tek doğrudan bir paay...hakkettiğin kadar tek doğrudan payın artar...Mesela ateist akılla bile sağlamasını yapmaz bilgilerinin...yapsa deistliğe sıçrar...deist hisleriyle sağlamasını yapmaz bilgilerinin yapsa Allah kitab gönderir...der.mide veren rızık gönderir.Vahye de muhtacız...onu da göndermiştir der...din sahibi olur...Din sahibi olan Kur’anla esmayla tarih ve diğer ilimlerle bilgilerinin sağlamasını yapar ihlaslılıkta payını artırmaya başlar..."Allahu a’lem demeyen sınırsız ilmi aramaz eksikliği ile amel eder ve zalimlikten payı artar..şeytan zalimdir her sınırlı ilimli zalimdir...İhlas kibirliye nasib olmaz...
Eleştiriye açık ol"diyene de ki karga bülbülü eleştirmesin...İhlaslıyı eleştirmesin...
Farklı fikirli kibirli ise onun eleştirisi de kibre hadimliktir...o eleştiriye kapalı ol...
"Allahu a’lem demeyen şeytanın öğretilerine talibdir...Rüyada ki bilgiye "Rüyayla amel olmaz der..."ya kibrin öğretileri ile amel olur u de ona...Hdislere uydurma der...ama kibrin talebesidir..Irkçılık kılavuzludur..öğretmeni ırkçılıktır ya da diğer bozgunculuklar öğretmenidir...zalimdir...Kötülükleri bağrına basmıştır...İyilerin icmasıyla kıyasıyla kavga eder ..insafı da yoktur onun...
Ey her şeye şirk diyen ben senin müşrik dediklerinden biri olmazsam vay bana veyl bana...Ey her şeye BİT’AT diyen bit’atçı demezsen bana veyl bana...Şeytanın sevmediklerinden ve ehlinin sevmediklerinden olmazsam veyl bana...sen "eleştiriye kapalı.."de bana ...sen sevme beni...Allaha sığınmaktır bu...senden kaçmak sınırlı ilimden sınırsız ilme sığınmaktır yani Allaha yani esmasına yani alim sıfatına sığınmaktır...
Nedir Kur’anın cahillerden yüz çevir emri sınırlı ilimlisiniz ihlastan da payınız yok ..sizden yüz çevirmeliyim Kur’ana ehli olmam için...İlam olmam için...
Adam Allahı seviyorum diyor...Allah yaratandır esmasını sev...Allaha sığınıyorum ...diyen esmasına sığın yani hadim ol...
Adam kendi tefsirine çok kıymet veriyor...putlara da çok kıymet olmayan kıymet verilmişti olmayan kıymeti bir yaradılana vermektir Allahın razı olmadığı...Putlar da hiç kıymetsiz değiller...Zan var olmayan kıymeti vermekte...bilmeden konuşmakta sağlamasını yapmadan inanmakta...Aklı kovan ateist olur hakkeder bunu...akılla vahiyle tecrübeyle sağlamasını yap her bilgiyi sonra seç...değilse ineğe çok değer yani olmayan değer verirsin.Mesela...mürşidine olmayan kıymeti verme olan kıymeti ise eleştirilsen de ver...
Psikolojik hastalıktır..."Allahu A’lem dememek.."adam şemanın miracını peygambere de vermişler diyor...Miraç hz Ademden beri var...ihlas...mirac sahibi eder dünyada insanı...İhlasın meyvesidir miraç...şamana da peygambere de nasib oldu de...İhlaslı olmanın meyveleri belli...ihlastan pay arttıkça ihlasın meyvelerri hem dünyada hem ahirette tattırılacak.."Bilmeyenler ne bilsin bizi..ihlaslıyı Kur’an tanıtmış ve onlara tattırılan ödülleri de tanıtmış...Kur’an yeter demek yetmiyor...Kur’anı yeterince anlamamışsın sen...
Psikolojik hastalıktır..."Allahu A’lem dememek.."Kibri bırak ihlasa sarıl...ve ihlasın meyveleri dünyada da sana tattırılsın...şeytan gibi saptırıcısın ihlastan ey kibirli anla kibrini...<esmanın sahibisin demeyene esma halliyim diyene mürşid demen gerekirken müşrik diyorsun yeter bu halin kibirli oluşunu anlamana ama öğretilerinin sağlamasını yapmayan sensin..eleştirilmeyi bile hakaret saydın...uyandırılmak da hakaret mi...ey kibirli...sen anla bir kibirliolduğunu...kibrin zakkumlarıdır sana nasib olanlar...ne çirkin hallisin zalimsin...yetmez mi anla artık ve "ben bir kibirliymişm de...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.