- 275 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Gönül Limanı
Eminim hepimizin hayatında çevresini kıskandıracak kadar birbirinden güzel anıları olmuştur. Hatta bu anı yada anılarla bir ömür geçirebilirim diyecek kadar güzeldi yada biz hep böyle olsun diye düşledik.
Ama gün geldi ömürlük saydığımız anıları hatırlamak istemeyecek kadar kötü anlara döndüğü yada döndürenide mutlaka olmuştur.
Sevdiklerimizden aldığımız her yürek darbesi bizi öldürmez sandık, görmezden geldik sineye çektik sustuk unuttuk .
Küçük sandığımız sıyrıklar, zamanla sarılamayacak kadar derin yaralar haline geldi.
Oysa ki çok sevmenin ve sevginin her şeyin üstesinden geleceğine inanmak sevdaya olan düşkünlüğümüzdendi.
Sabrımızı zamanla harmanlayarak kendimizi avutmaya çalışırken zamanım su gibi akıp gittiğini, yüreğimizin yorgunluğunu farkına vardığımız da anladık .
İlle de sevgi ille de aşk uğruna asla kazanamayacağımız bir savaşın fark etmeden esiri olduk .
Peki biz neyi unuttuk?
İyiler, iyilikler ve fedakarlıkların kıymetsiz gönüllerde kıymet görmeyeceği değil miydi?
Aslına bakarsanız mesele birilerinin birilerini sevmemesi bırakıp gitmesi gözümüzün içine baka baka yalan söylemesi çokta önemli değildi.
Asıl mesele iyi insan rolü oynaması kendine alıştırması, bağlaması Seviyormuş gibi yapışı, gönül yangınlarına sebep oluşlarıydı.
Beddua etmek değil niyetimiz ama
Yüreği yanan ne yazık ki sabredemiyor mahşer gününe
illa istiyor ki yakanın da yanan kadar yandığını görmeyi.
kim kime ne yaşattıysa.. yaşattığını, Verdiği kadar mutluluğu ve bıraktığı kadar acıyı yaşamadan ölmesin istiyor.
İlahi adalete başvurmamız işte sırf bu yüzdendir.
Sizi bilmem ama ben inanıyorum bu dünya da bir gün ilahi adaletin tecelli edeceğine ve bizim de o günü göreceğimize.
Emin olun Kimsenin Hayatı ,hayatı boyunca fevkalade gitmiyor . Elbet onların da gitmediği gün olacak dibe vurdukların da, en azından Allah’ım ben ne günah işledim bu neyin cezası dedikleri gün de gelecek. Kim bilir bakarsınız ilk akıllarına gelen belki de biz oluruz.
Bizim yapamadığımızı bakarsınız onlara Vicdanları yapar üstelik pişmanlıkla cayır cayır yakarak.
Ahh Azizim ahh… Gel gör ki ister yansınlar ister yanmasınlar.
Artık bizim gönül kıyılarımız liman olmaz onlara …
Biz gönlümüzün limanını
Yarı yol da bırakan, kıran, yıpratan insanlara değil, artık bize iyi gelen insanlara açtık .
Lütfen şunu unutmayın dün ne verdilerse bize, yarın da aynısını verecekler …Kötülükte de iyilikte de.
Hal böyleyken dilerim ki gönül limanınıza gönlü güzel insanlar demir atsın.
Kalın sağlıcakla.🙋♀️😍🤗
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.